• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Rio verde interieur gezocht!

normen1991

Post weinig
dag mensen,!

ik ben nog steets op zoek naar een rio verde set!, ''goeide kwaliteit''

misschien iemand hier, die zen set nog te koop heeft staan?

misschien kan iemand mij wat tips geven?, sites? waar ik even tueel op kan zoeken?

M.v.g. Normen! king:

Normen, waar kom je vandaan.. ?

@normen1991 wrote:dag mensen,!

misschien kan iemand mij wat tips geven?, sites? waar ik even tueel op kan zoeken?

M.v.g. Normen! king:

Normen, waar kom je vandaan.. ?

@normen1991 wrote:dag mensen,!

M.v.g. Normen! king:

Gaat per bod.

Nog geen vast bedrag, al heb ik een schatting gemaakt voor em aan de hand van de foto's, dus ik weet niet wat ie nu zelf verwacht.

Mij werd gevraagd het setje eerst bij liefhebbers aan te bieden, en biedingen kunnen doorgestuurd worden.

Ik heb er nog aan gedacht om het setje in me Corsa C te bouwen, maar dat wordt em toch niet..

Ken mezelf, en binnen de kortste keren had ik heel me auto opnieuw bekleed met dezelfde kleur hehe

Gaat per bod.

Nog geen vast bedrag, al heb ik een schatting gemaakt voor em aan de hand van de foto's, dus ik weet niet wat ie nu zelf verwacht.

Mij werd gevraagd het setje eerst bij liefhebbers aan te bieden, en biedingen kunnen doorgestuurd worden.

Ik heb er nog aan gedacht om het setje in me Corsa C te bouwen, maar dat wordt em toch niet..

Ken mezelf, en binnen de kortste keren had ik heel me auto opnieuw bekleed met dezelfde kleur hehe

schadebedrijven/slopen afbellen of op schadeautos.nl kijken?

ze zijn niet goedkoop!!! (meestal rond de 300,- / 350,-)

wel op schade letten en vooral de instapschade aan de rug..

schadebedrijven/slopen afbellen of op schadeautos.nl kijken?

ze zijn niet goedkoop!!! (meestal rond de 300,- / 350,-)

wel op schade letten en vooral de instapschade aan de rug..

dag dabok! :D

Zou me maar ff snel voor stellen dan , ik ben bjorn, 19 jaar, student! en heb een zilver grijse tigra uit ''97'' 1.6,

16 v. Ik woon in de omgeving van almelo, en ben al heel tijdje aan het zoeken naar een rio verde set,

@Dominic ook al kost het €500 euro, ik moet en zal zon set in men auto hebben :angel , vind het er heel gaaf uit zien, haha!

maar het probleem wat ik al op merkte is dat de rio verde set los al moeilijk te koop zijn :( , laat staan een die er ook nog goed uit ziet

door dat ie goed onderhouden is... :hmmz

groet normen!

dag dabok! :D

Zou me maar ff snel voor stellen dan , ik ben bjorn, 19 jaar, student! en heb een zilver grijse tigra uit ''97'' 1.6,

16 v. Ik woon in de omgeving van almelo, en ben al heel tijdje aan het zoeken naar een rio verde set,

@Dominic ook al kost het €500 euro, ik moet en zal zon set in men auto hebben :angel , vind het er heel gaaf uit zien, haha!

maar het probleem wat ik al op merkte is dat de rio verde set los al moeilijk te koop zijn :( , laat staan een die er ook nog goed uit ziet

groet normen!

@normen1991 wrote:dag dabok! :D

groet normen!

los zijn ze genoeg te koop. denk nog wel meer als complete rio verde tigras. aangezien het interieur meestal bewaard word en de auto door de pletter gaat.

kwa onderhoud.. je moet erbij nadenken dat het 11-16 jaar oud is, wat je erg snel gaat zien op leer

groet normen!

los zijn ze genoeg te koop. denk nog wel meer als complete rio verde tigras. aangezien het interieur meestal bewaard word en de auto door de pletter gaat.

kwa onderhoud.. je moet erbij nadenken dat het 11-16 jaar oud is, wat je erg snel gaat zien op leer

Je hoefde je eigen niet voor te stellen ;) !

Wilde alleen je woonplaats weten, want ik heb toch besloten dat ik heel het interieur zwart wil hebben, en ik heb dus een rio verde (tot vandaag) in de auto gehad..

Dusss, mijn interieur mag de verkoop in :( !

groet normen!

Je hoefde je eigen niet voor te stellen ;) !

Wilde alleen je woonplaats weten, want ik heb toch besloten dat ik heel het interieur zwart wil hebben, en ik heb dus een rio verde (tot vandaag) in de auto gehad..

Dusss, mijn interieur mag de verkoop in :( !

groet normen!

Nja, netjes, het kwam ook al uit een schadeauto toendertijd dat ik het kocht en lag opgeslagen daar..

Bestuurders-stoel heeft wat slijtage van het in / uit stappen en heeft er bij mij maar een kleine maand ingezeten (alleen de panelen, achterbank en bestuurders-stoel)..

Heeft her en der wel de gebruikelijke schade's na 14 jaar en komt uit een auto die door een vrouw is bereden, maar verder is het gewoon een redelijke set die, als je hem goed poetst en in het vet zet, zeker nog lang mee gaat (komt uit een rio verde van 1997, kaartje heb ik nog liggen haha)..

@DeMeistah wrote:als het nog netjes is, en hij koopt het niet, koop ik het van je :) kom zelf ook uit brabant.. (west)

Nja, netjes, het kwam ook al uit een schadeauto toendertijd dat ik het kocht en lag opgeslagen daar..

Bestuurders-stoel heeft wat slijtage van het in / uit stappen en heeft er bij mij maar een kleine maand ingezeten (alleen de panelen, achterbank en bestuurders-stoel)..

Heeft her en der wel de gebruikelijke schade's na 14 jaar en komt uit een auto die door een vrouw is bereden, maar verder is het gewoon een redelijke set die, als je hem goed poetst en in het vet zet, zeker nog lang mee gaat (komt uit een rio verde van 1997, kaartje heb ik nog liggen haha)..

@DeMeistah wrote:als het nog netjes is, en hij koopt het niet, koop ik het van je :) kom zelf ook uit brabant.. (west)

Goh........wat mag ik dan toch boffen met mijn Rio setje :D

Heb hem inmiddels 5 jaar geleden gekocht voor 300euro en er zit totaal geen schade aan!

Gewoon netjes behandelen met leder-was dan blijft het leer lekker soepel.

En het voordeel is dat ik er hooguit 2 keer per maand in rij. Dus het blijft ook netjes.

Gewoon marktplaats / ebay / en het forum in de gaten houden. Komt soms wel eens een mooi setje voorbij.

Terug
Naar boven