• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Rio verde interieur gezocht!

Jammer, groene tijger / danny, dat het zo moet, ben al tijdje met jouw aan het emailen, over dit zetje van af de dag dat je maat, de tigra had gekocht, en gelijk al gemailt, over het rio verde setje wat hij wou verkopen voor kuipstoellen, gister mailde je me de foto's nog, kom vanavond weer van werk, blijkt dat je het al verkocht hebt, :wtf...

Beetje teleur gesteld! maar goed..

Hoho.. Het is niet mijn set, en 3 uur nadat ik je alles alles mailde hoorde ik ook pas dat de set verkocht was.

Don't shoot the messenger ;)

Jammer, groene tijger / danny, dat het zo moet, ben al tijdje met jouw aan het emailen, over dit zetje van af de dag dat je maat, de tigra had gekocht, en gelijk al gemailt, over het rio verde setje wat hij wou verkopen voor kuipstoellen, gister mailde je me de foto's nog, kom vanavond weer van werk, blijkt dat je het al verkocht hebt, :wtf...

Beetje teleur gesteld! maar goed..

wees blij dat hij in ieder geval de tijd nam om het aan te bieden hier, dat er een ander mee vandoor gaat kan altijd gebeuren

Hoho.. Het is niet mijn set, en 3 uur nadat ik je alles alles mailde hoorde ik ook pas dat de set verkocht was.

Maat van jou reageert zowiezo al niet eens op de mail, en kan je wel zeggen moette maar bellen, en als ik dat juist niet kan ivm werk?

Want had hem gemaild, niet voor het interieur maar voor wat andere dingen en das al een week geleden, ik werk nota bene in Geldrop.

Maar goed, mensen die nog een set zoeken, ik heb de mijne nog steeds.

@groenetijger wrote:Hoho.. Het is niet mijn set, en 3 uur nadat ik je alles alles mailde hoorde ik ook pas dat de set verkocht was.

wees blij dat hij in ieder geval de tijd nam om het aan te bieden hier, dat er een ander mee vandoor gaat kan altijd gebeuren

Ik zeg niet dat ze maar moeten bellen, dus dat kan ie goed zelf gezegd hebebn.

Maargoed, ik wilde ook alleen maar liefhebbers aan een set helpen, ben slechts tussenpersoon..

Nou jongens.. Dabok heeft nog een setje, dus er is voor iedereen nog hoop.

Maat van jou reageert zowiezo al niet eens op de mail, en kan je wel zeggen moette maar bellen, en als ik dat juist niet kan ivm werk?

Want had hem gemaild, niet voor het interieur maar voor wat andere dingen en das al een week geleden, ik werk nota bene in Geldrop.

Maar goed, mensen die nog een set zoeken, ik heb de mijne nog steeds.

@groenetijger wrote:Hoho.. Het is niet mijn set, en 3 uur nadat ik je alles alles mailde hoorde ik ook pas dat de set verkocht was.

@ Demeistah, het kost ook zo veel tijd, en moeite om het interieur voor je maat aan te bieden op het opel forum... maar goed. :D

@ Groene tijger, nu snap ik dat het interieur verkocht is, maar het ging me alleen om het principe, dat was de reden dat ik liet merken,

dat ik het teleur stellent vind, je maat geeft jouw de verantwoordelijk heid om het aan te bieden en te verkopen,Als hij het eens is met de

verkoop opbrengst, en dan verkoopt je maat het toch nog zelf,..

niet om het een of ander, maar als hij de mensen die als eerst gerageert hebben over de verkoop van de set nu een email had gestuurd, van

ik kan het voor een hogere prijs verkopen dan jouw bod? hoog waarschijnlijk was ik er dan over heen gegaan, als de rio verde set in goeie

goeie kwaliteit was, maar in iedergeval ik wens de koper er succes mee! en probeer het netjes te houden, ze zijn al niet in overvloed! haha :D

Ik zeg niet dat ze maar moeten bellen, dus dat kan ie goed zelf gezegd hebebn.

Maargoed, ik wilde ook alleen maar liefhebbers aan een set helpen, ben slechts tussenpersoon..

Nou jongens.. Dabok heeft nog een setje, dus er is voor iedereen nog hoop.

@ groene tijger, dat klopt dabok heeft ook nog een set liggen waaar ik een aantal dagen, weken geleden al om foto's vroeg en tot op heden

geen foto's van gezien heb, niet dat het erg is want ik hoorde dat zijn set vale plekken had, en instap schade...! :(

@ Demeistah, het kost ook zo veel tijd, en moeite om het interieur voor je maat aan te bieden op het opel forum... maar goed. :D

@ Groene tijger, nu snap ik dat het interieur verkocht is, maar het ging me alleen om het principe, dat was de reden dat ik liet merken,

dat ik het teleur stellent vind, je maat geeft jouw de verantwoordelijk heid om het aan te bieden en te verkopen,Als hij het eens is met de

verkoop opbrengst, en dan verkoopt je maat het toch nog zelf,..

niet om het een of ander, maar als hij de mensen die als eerst gerageert hebben over de verkoop van de set nu een email had gestuurd, van

ik kan het voor een hogere prijs verkopen dan jouw bod? hoog waarschijnlijk was ik er dan over heen gegaan, als de rio verde set in goeie

goeie kwaliteit was, maar in iedergeval ik wens de koper er succes mee! en probeer het netjes te houden, ze zijn al niet in overvloed! haha :D

@normen1991 wrote:@ Demeistah, het kost ook zo veel tijd, en moeite om het interieur voor je maat aan te bieden op het opel forum... maar goed. :D

Nou ik ben iemand die de grootste hekel heeft aan foto's uploaden dus :D

Je komt wel weer wat tegen joh, kijk eens op ebay in duitsland is ook heel veel de zwarte rio verde set geleverd, ziet er ook netjes uit

@ groene tijger, dat klopt dabok heeft ook nog een set liggen waaar ik een aantal dagen, weken geleden al om foto's vroeg en tot op heden

geen foto's van gezien heb, niet dat het erg is want ik hoorde dat zijn set vale plekken had, en instap schade...! :(

haha ik was pas in heerlen wezen kijken naar een setje, zou perfect zijn maar had toch echt een scheur in de wang, kosten waren ong 55 euro bij een leerbedrijfje. was hij voor de rest wel weer perfect geweest maar ben er maar niet aan begonnen

@normen1991 wrote:@ Demeistah, het kost ook zo veel tijd, en moeite om het interieur voor je maat aan te bieden op het opel forum... maar goed. :D

Je komt wel weer wat tegen joh, kijk eens op ebay in duitsland is ook heel veel de zwarte rio verde set geleverd, ziet er ook netjes uit

Juist, demeistah snapt mij en waarschijnlijk ook, dat als je interesse hebt, echte interesse want het hoeft niet weg hoor, dat je gewoon een prive berichtje stuurt en gewoon bij me langs komt om te kijken!!

Aangezien foto's 9 van de 10 keer toch tegen vallen (hoe mooi het ook allemaal lijkt).

@DeMeistah wrote:@normen1991 wrote:@ Demeistah, het kost ook zo veel tijd, en moeite om het interieur voor je maat aan te bieden op het opel forum... maar goed. :D

En vale plekken, weet niet waar je dat vandaan hebt, dat heb ik in ieder geval niet gezegd en al helemaal niemand van het forum.

Lichte instap schade, vanzelfsprekend, verder is mijn set in REDELIJKE staat, dus niet buiten gelegen, geen onderdelen op gelegen, het is gewoon gebruikt, niet misbruikt.

@normen1991 wrote:@ groene tijger, dat klopt dabok heeft ook nog een set liggen waaar ik een aantal dagen, weken geleden al om foto's vroeg en tot op heden

Terug
Naar boven