• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Rio verde interieur gezocht!

@ Dabok, mijn verontschuldegingen, ik bedoelde de instapschade,

maar ik heb jouw tijd geleden al om foto's gevraagt en niks ontvangen op dit topic?

en zo maar even heen rijden gaat jammer genoeg niet om dat ik 6 dagen per week werk, ''overdag''

en savonds studeer ik :cry maar mijn Email is dobber_bjorn@hotmail.com zou je hier mss een aantal foto's na toe willen mailen

alvast bedankt! :D

Groet normen!

haha ik was pas in heerlen wezen kijken naar een setje, zou perfect zijn maar had toch echt een scheur in de wang, kosten waren ong 55 euro bij een leerbedrijfje. was hij voor de rest wel weer perfect geweest maar ben er maar niet aan begonnen

Juist, demeistah snapt mij en waarschijnlijk ook, dat als je interesse hebt, echte interesse want het hoeft niet weg hoor, dat je gewoon een prive berichtje stuurt en gewoon bij me langs komt om te kijken!!

Aangezien foto's 9 van de 10 keer toch tegen vallen (hoe mooi het ook allemaal lijkt).

@DeMeistah wrote:@normen1991 wrote:@ Demeistah, het kost ook zo veel tijd, en moeite om het interieur voor je maat aan te bieden op het opel forum... maar goed. :D

Nou ik ben iemand die de grootste hekel heeft aan foto's uploaden dus :D

Je komt wel weer wat tegen joh, kijk eens op ebay in duitsland is ook heel veel de zwarte rio verde set geleverd, ziet er ook netjes uit

En vale plekken, weet niet waar je dat vandaan hebt, dat heb ik in ieder geval niet gezegd en al helemaal niemand van het forum.

Lichte instap schade, vanzelfsprekend, verder is mijn set in REDELIJKE staat, dus niet buiten gelegen, geen onderdelen op gelegen, het is gewoon gebruikt, niet misbruikt.

@normen1991 wrote:@ groene tijger, dat klopt dabok heeft ook nog een set liggen waaar ik een aantal dagen, weken geleden al om foto's vroeg en tot op heden

geen foto's van gezien heb, niet dat het erg is want ik hoorde dat zijn set vale plekken had, en instap schade...! :(

@ Dabok, mijn verontschuldegingen, ik bedoelde de instapschade,

maar ik heb jouw tijd geleden al om foto's gevraagt en niks ontvangen op dit topic?

en zo maar even heen rijden gaat jammer genoeg niet om dat ik 6 dagen per week werk, ''overdag''

en savonds studeer ik :cry maar mijn Email is dobber_bjorn@hotmail.com zou je hier mss een aantal foto's na toe willen mailen

alvast bedankt! :D

Groet normen!

Terug
Naar boven