• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Rio verde

DeMeistah

Post veel
Wil jullie even waarschuwen om niet dat rio verde interieur van BO op marktplaats te kopen ben enige tijd geleden al geweest en na telefonisch contact zou het in perfecte staat zijn op een klein scheurtje in de wang van de bestuurders stoel na.

na een rit van dik 3 uur bleek hij overal wel krasjes en scheurtjes te hebben en het ligt al ongeveer een halfjaar buiten in zijn tuin ;)

prijs is inmiddels 75 euro gezakt zie ik, maar zou de moeite echt niet nemen ;)

Heb zelf rio verde interieur in me tigra gehad,

maar die van mij was toch echt zeker smeteloos ..

s7300442.jpg

En dit was me tiegje

s7300457.jpg

@dabok wrote:Tja dat ze niet in een smetteloze staat zijn, is logisch na een jaar of 14..

Heb er zelf ook 1 gehaald op 2 uur rijden en wist al dat het niet "perfect" zou zijn.. !

Gebruikerssporen hebben ze allemaal wel en al helemaal de bestuurdersstoel, word ook het meest gebruikt haha (zie maar de vele cali interieurs, allemaal gaar aan de wang)!

Zoek je er nog 1 dan?

maar als het buiten in de tuin ligt worden de gebruiks sporen na 14jaar wel heftiger

@dabok wrote:Tja dat ze niet in een smetteloze staat zijn, is logisch na een jaar of 14..

Heb er zelf ook 1 gehaald op 2 uur rijden en wist al dat het niet "perfect" zou zijn.. !

Gebruikerssporen hebben ze allemaal wel en al helemaal de bestuurdersstoel, word ook het meest gebruikt haha (zie maar de vele cali interieurs, allemaal gaar aan de wang)!

Zoek je er nog 1 dan?

maar als het buiten in de tuin ligt worden de gebruiks sporen na 14jaar wel heftiger

Iemand van hier heeft het al bekeken en dit was in zo een slechte staat dat hij het niet heeft gekocht..

Iemand van hier heeft het al bekeken en dit was in zo een slechte staat dat hij het niet heeft gekocht..

Tja dat ze niet in een smetteloze staat zijn, is logisch na een jaar of 14..

Zoek je er nog 1 dan?

Tja dat ze niet in een smetteloze staat zijn, is logisch na een jaar of 14..

Zoek je er nog 1 dan?

Ik heb dit interieur op de sloop gezien toen het nog in de schade auto zat, het was voor mij niet de moeite waard, er werd ook alles gewoon gedumpt in de auto, stoelen zaten onder de olie, en de rommel, de complete veerpoot met de aandrijf as lag er onder uit, het wiel zag eruit als een halve maan, dus er was zowie zo niet zuinig mee omgegaan

Ik heb dit interieur op de sloop gezien toen het nog in de schade auto zat, het was voor mij niet de moeite waard, er werd ook alles gewoon gedumpt in de auto, stoelen zaten onder de olie, en de rommel, de complete veerpoot met de aandrijf as lag er onder uit, het wiel zag eruit als een halve maan, dus er was zowie zo niet zuinig mee omgegaan

Ik weet alleen wat ik vanmiddag heb gehoord, ik kom er vaker, en kon het gewoon uitbouwen, dat was tegen 4 uur, Ik heb het laten zitten om dat jullie daar interessen in hadden , anders had ik het mischien wel uitgebouwd, want de auto heeft geen achterklep meer, dus het zal er toch een dezer dagen uit moeten neem ik aan, het is wel met een hoes nu afgedekt, maar tot eind julli is nog lang, ik weet niet welke prijs hij bij jou teld, maar ik kon het voor 200 euro mee nemen

Ik weet alleen wat ik vanmiddag heb gehoord, ik kom er vaker, en kon het gewoon uitbouwen, dat was tegen 4 uur, Ik heb het laten zitten om dat jullie daar interessen in hadden , anders had ik het mischien wel uitgebouwd, want de auto heeft geen achterklep meer, dus het zal er toch een dezer dagen uit moeten neem ik aan, het is wel met een hoes nu afgedekt, maar tot eind julli is nog lang, ik weet niet welke prijs hij bij jou teld, maar ik kon het voor 200 euro mee nemen

haha, je bent niet de enige die zon setje zoekt, ik zoek namelijk al een half jaar, en een eentje die in goeie staat is is niet zomaar te vinden :cry

haha, je bent niet de enige die zon setje zoekt, ik zoek namelijk al een half jaar, en een eentje die in goeie staat is is niet zomaar te vinden :cry

Heeeel misschien doe ik die van mij weg, aangezien ik met kuipstoelen bezig ben..

@derya wrote:kennen jullie iemand of ben e het zelf di dit interieur verkoopt?ik zoek het namelijk!!

gr@normen1991 wrote:haha, je bent niet de enige die zon setje zoekt, ik zoek namelijk al een half jaar, en een eentje die in goeie staat is is niet zomaar te vinden :cry

Terug
Naar boven