• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Rio verde

Heeeel misschien doe ik die van mij weg, aangezien ik met kuipstoelen bezig ben..

@derya wrote:kennen jullie iemand of ben e het zelf di dit interieur verkoopt?ik zoek het namelijk!!

gr@normen1991 wrote:haha, je bent niet de enige die zon setje zoekt, ik zoek namelijk al een half jaar, en een eentje die in goeie staat is is niet zomaar te vinden :cry

Ik had er 1 gevonden ook goedkoop en zag er nog aardig netjes uit, 350 euro.maar ja zulke dingen vind je dus NET wanneer het je niet uitkomt :D

Ik had er 1 gevonden ook goedkoop en zag er nog aardig netjes uit, 350 euro.maar ja zulke dingen vind je dus NET wanneer het je niet uitkomt :D

Is vanzelfsprekend niet nieuw en heeft wat plekjes (panelen en passagiers-stoel uiteraard in nette staat), bestuurders-stoel heeft lichte instap "schade" (leer is wat versleten op de wang van het in en uit stappen, zo heb ik het ook overgenomen in deze staat, maar niks gescheurd).

Tja, ligt eraan wat er tegenover staat natuurlijk!

Beste is even een PM'metje sturen ivm dat ik de topic's niet geregeld in de gaten hou ;) !

@normen1991 wrote:@dabok,

- wanneer weetje of je hem weg doet?

- is die in goeie staat?

Is vanzelfsprekend niet nieuw en heeft wat plekjes (panelen en passagiers-stoel uiteraard in nette staat), bestuurders-stoel heeft lichte instap "schade" (leer is wat versleten op de wang van het in en uit stappen, zo heb ik het ook overgenomen in deze staat, maar niks gescheurd).

Tja, ligt eraan wat er tegenover staat natuurlijk!

Beste is even een PM'metje sturen ivm dat ik de topic's niet geregeld in de gaten hou ;) !

@normen1991 wrote:@dabok,

- wanneer weetje of je hem weg doet?

- is die in goeie staat?

ik weet nog zoon interieur te vinden

in kerkrade op de sloop bij jocaparts staat een groene tigra met dit interieur in best nette staat

daar heb ik toevallig de borbet rs jes onder uit gehaald :P

ik weet nog zoon interieur te vinden

in kerkrade op de sloop bij jocaparts staat een groene tigra met dit interieur in best nette staat

daar heb ik toevallig de borbet rs jes onder uit gehaald :P

hartstikke bedankt allemaal he n iterieur vast laten houden daar.ga het eind juli halen ik natuurlijk helemaal blij :jerry :jerry

nu alleen nog t probleem van mnauto oplossen ;)

thnx ! :thumb

@derya wrote:hartstikke bedankt allemaal he n iterieur vast laten houden daar.ga het eind juli halen ik natuurlijk helemaal blij :jerry :jerry

Uhm niet voor het een of ander, wij hebben al een rio verde , maar ik kon het vanmiddag gewoon uitbouwen, wie het eerste komt die het eerste maalt, dus ik zou er gauw bij zijn, anders is het weg namelijk

hartstikke bedankt allemaal he n iterieur vast laten houden daar.ga het eind juli halen ik natuurlijk helemaal blij :jerry :jerry

@derya wrote:hartstikke bedankt allemaal he n iterieur vast laten houden daar.ga het eind juli halen ik natuurlijk helemaal blij :jerry :jerry

Uhm niet voor het een of ander, wij hebben al een rio verde , maar ik kon het vanmiddag gewoon uitbouwen, wie het eerste komt die het eerste maalt, dus ik zou er gauw bij zijn, anders is het weg namelijk

Terug
Naar boven