• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Robbert's GSI : Lexmaul Powert

Erg leuk bezig !!

Halve maantje had je er ook af kunnen laten hoor, dan pakt hij net even eerder op.

Die vacuumslangaansluitingen op je gasklep had je ook weg kunnen laten en op je Lexmaul bij de aansluiting op je rembekrachtiger kunnen aansluiten met een paar t stukjes.

Maar zo werkt alles ok :thumbup

nou sprak ik laatst iemand die crosst met een c20xe.

Wel wat dingen aan gedaan, maar hij had et halve maantje eruit gehaald, en als ie dan inene een dot gas gas dan ''bhwooop''

ding teruggeplaatst en toen ging ie als een speer...

Ik haal ze er zelf ook altijd uit, maar heb daar geen last van

ja maar ik wou t graag aansluiten zo als het hoort en niet gaan kutten met t-stukjes of iets..

dat halve maantje verhaal van jullie is ook maar apart of jullie hebben t over iets anders ... wat ik bedoel is dat ding wat op je gashendel zit waar ik in de toekomst een 2 gaskabel overheen laat lopen voor de cruizecontrol:P:P

het half maantje waar zij het over hebben zit binnen op je gasklep het stukje wat met twee kruis schroeven is vast gezet zie op de foto boven het gasvuur foto je heb zelfs je vinger op 1 van de schroefjes

mooi project !nette astra trouwens,zou zelf alleen niet kiezen voor een lexmaul maar levert niks op zonder andere nikkenassen en andere chip!!heb betere resultaten gezien met een atmosferische motor als je 4 gaskleppen monteerd icm dta en andere nokkenassen maar kost wel veeeeeeeeel meer geld ps heb je wel die fsi vervanger van je oude in laat nog ?

Terug
Naar boven