• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

rock en roll meeting

nee die niet... das speedrock dat komt eind augustus in Eindhoven,... maar gisteren was ouderwetse rock en roll met rock en roll kleding en oude met oude jaren 50 bakken ;)

cc jerome`s jetsetters,slim slip and the sliders en cousin harley en meer :wub heerlijk stevige rockabilly muziek.

nova

origineel gepost door hanskadett

is die al geweest en je laat mij niets weten jammer was er graag geweest

weet ik niet dat je daar van houd.. hans?

ik wis het ook pas de vrijdag

anders maar is je 06 nummer doorgeven;)

en in hier in de stad zit ook een cafe The rambler daar komen heel vaak rock en roll bandjes ...

origineel gepost door nova....

nee die niet... das speedrock dat komt eind augustus in Eindhoven,... maar gisteren was ouderwetse rock en roll met rock en roll kleding en oude met oude jaren 50 bakken ;)

cc jerome`s jetsetters,slim slip and the sliders en cousin harley en meer :wub heerlijk stevige rockabilly muziek.

nova

ga niet zeggen waar en wanneer , wil jouw niet overal tegen komen .

mac is meer dan genoeg.

als je nu eens niet op de webcam sites rondsnuffelt dan kom je er zelf ook wel acher

origineel gepost door marcel gtt

origineel gepost door nova....

nova

ga niet zeggen waar en wanneer , wil jouw niet overal tegen komen .

mac is meer dan genoeg.

als je nu eens niet op de webcam sites rondsnuffelt dan kom je er zelf ook wel acher

Ik wil jouw ook niet overal tegen komen.. idd ja de mac is al genoeg!

webcam sites :o neit er is uit maf wat moet ik daar zoeken .......:D

Beetje laat maar heb een foto gevonden van de Rock en roll meeting te Eindhovuh:thumbup

l_df2e2a1ef1b44b6791ca687433ea9f94.jpg

Terug
Naar boven