• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Rode diesel

Als je echt perse op rode diesel wil rijden, kun je natuurlijk altijd je vuldop manipuleren/ombouwen zodat er bij controle keurig netjes normale diesel getapt word uit een apart reservoirtje. En er is niemand die mij wijs kan maken dat dat onmogelijk is :jerry

Het prijsverschil is het risico niet waard.

Beter je eigen bio diesel maken.

Dan kan je nog terugvallen op Europa en de regelgeving.

rij al jaren op (welliswaar witte )diesel met een bestelbus, 270 km per dag , en ben nog nooit gecontroleerd op rooie diesel , maar ja je kan de pech hebben of niet , en wat het dan kost ..... , legt er maar net aan hoe lang je rijdt op rood en tegenwoordig scheelt het tussen wit en rood ook niet zo veel meer , dus ik zeg , als je op rood wilt rijden ,gewoon doen en niet mauwen als je gepakt word toch?

Rij al 2 jaar diesel, nooit gepakt, is ook afgeschaft voor de landbouw nu. dat rode diesel slechte kwaliteit is is onzin, kwam gewoon een vrachtwagen van shell tankte ik snel mijn auto vol, werd daarna het kleurstofje er pas bij gegoten, want hij moest me die vrachtwagen ook nog bij het tankstation lossen.. Tank hier nu bij de shell in maarsbergen voor €1.314 diesel.. ook nog super goedkoop dus!

Terug
Naar boven