• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

roest op de achterscerm van mn vectra B

navreen76

Post weinig
Ik heb gezien dat het achterscherm van het wielkastje aan het roesten is. en ik denk dat het in zijn totaliteit eruit geslepen moet worden en nieuw stuk ingelast.

ik kom een heel eind op mechanish en elektronish gebied. maar op plaatwerk moet ik toch de handdoek in de ring gooien... dus ..... is er iemand die dat voor mij tegen een normaal bedrag zou willen doen ???

Zit er echt een bult op de buitenkant of is het beginnende roest op de binnenrand??

Ik had lichte roest op de binnenrand, en heb dit inclusief spuiten en randen rollen laten doen voor 200 per kant bij een schade hersteller.

Willem

het is zich al aan het doorvreten naar de buitenkant. dus echt doorgaande roest.

het is me te laat opgevallen anders had ik veel vroeger in kunnen grijpen.

Terug
Naar boven