• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Roestpunten aan Vectra B 2

@Famempeters wrote:let op die slotvangers is een APK punt tref je een klier ben je aan de beurt .

ik heb er al diverse gerepareert en ik bedoel dan stuk ingelast niet dichtsmeren ..

Bert

Zolang de deur nog goed sluit is hetgeen probleem voor de apk.

als er teveel roest en al wat bros spul is waar je doorprikt hier dik afkeur ,je wilt je kids toch niet met deur en al uit de auto laten komen in een bocht ????

ik bedoel niet een roest plekje he maar veel b1 hebben daar al best bros spul zitten en heb er al genoeg gerepareerd onder de slot vang plaat gaaf maar er om heen bros ,ik las daar plaat in en na het spuiten doe ik een teflon plaatje van net geen mm er tussen geen verzinkt metaal op verf gaat niet vervelen dan weer op elkaar .

als er teveel roest en al wat bros spul is waar je doorprikt hier dik afkeur ,je wilt je kids toch niet met deur en al uit de auto laten komen in een bocht ????

ik bedoel niet een roest plekje he maar veel b1 hebben daar al best bros spul zitten en heb er al genoeg gerepareerd onder de slot vang plaat gaaf maar er om heen bros ,ik las daar plaat in en na het spuiten doe ik een teflon plaatje van net geen mm er tussen geen verzinkt metaal op verf gaat niet vervelen dan weer op elkaar .

@Famempeters wrote:als er teveel roest en al wat bros spul is waar je doorprikt hier dik afkeur ,je wilt je kids toch niet met deur en al uit de auto laten komen in een bocht ????

Ja maar dat zijn 2 verschillende dingen. Keur ik volgens de regels zo als het hoort dan is het al goed dat de deur goed dicht blijft. Maar ja ik begrijp natuurlijk ook dat het niet leuk is als de kinderen er uit kunnen vallen. (maar dan heb je ook geen gordel om) daar bij mag de bodem van de auto ook grotendeels weg zijn. Ik vind zelf ook dat sommige regels wel wat strenger mogen.

@Famempeters wrote:als er teveel roest en al wat bros spul is waar je doorprikt hier dik afkeur ,je wilt je kids toch niet met deur en al uit de auto laten komen in een bocht ????

Ja maar dat zijn 2 verschillende dingen. Keur ik volgens de regels zo als het hoort dan is het al goed dat de deur goed dicht blijft. Maar ja ik begrijp natuurlijk ook dat het niet leuk is als de kinderen er uit kunnen vallen. (maar dan heb je ook geen gordel om) daar bij mag de bodem van de auto ook grotendeels weg zijn. Ik vind zelf ook dat sommige regels wel wat strenger mogen.

Terug
Naar boven