• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

rolgordijn astra g station

hanskadett

Post veel
heren ik ben op zoek naar een rolgordijn over het bagage deeel van mijn astra g station.

nu heb ik een adres waar ik deze kopen kan maar deze man vertelde mij dat er twee verschillende zijn klopt di ?

en passen deze dan gewoon of is daar dan idd verschil in.

onze astra is uit 1998

Volgens mij is er maar 1 hoor. Ik denk dat alle Astra G Station modellen dezelfde rolgordijnen hebben.

Ik weet wel dat de Zafira er eentje heeft met een veer. Die moet je dan ergens inhangen en als je in de kofferruimte moet zijn, dan rolt deze zich automatisch op.

Ik heb gewoon eentje zonder veren. Dus wegduwen.

Volgens mij is er maar 1 hoor. Ik denk dat alle Astra G Station modellen dezelfde rolgordijnen hebben.

Ik weet wel dat de Zafira er eentje heeft met een veer. Die moet je dan ergens inhangen en als je in de kofferruimte moet zijn, dan rolt deze zich automatisch op.

Ik heb gewoon eentje zonder veren. Dus wegduwen.

ok het gordijn wat ik kopen kan is namelijk bij een opel sloper dus ik dacht die vent weet wel waar hij het over heeft ik vond het ook al een apart verhaal

ok het gordijn wat ik kopen kan is namelijk bij een opel sloper dus ik dacht die vent weet wel waar hij het over heeft ik vond het ook al een apart verhaal

Misschien is hij door het jaar in de war.

Kan zijn dat hij er 2 heeft liggen. Eentje voor een F en eentje voor een G.

Die zijn wel verschillend denk ik.

Misschien is hij door het jaar in de war.

Kan zijn dat hij er 2 heeft liggen. Eentje voor een F en eentje voor een G.

Die zijn wel verschillend denk ik.

F en G is absoluut verschillend, zowel qua vorm als mechaniek.

het zou inderdaad kunnen liggen aan het jaar, omdat er dat jaar 2 modellen geleverd zijn, goed punt

F en G is absoluut verschillend, zowel qua vorm als mechaniek.

het zou inderdaad kunnen liggen aan het jaar, omdat er dat jaar 2 modellen geleverd zijn, goed punt

Terug
Naar boven