• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Rolkooi monteren kadett coupe......

jermir

Post vaak
pfff wat een werk is dat zeg zo`n klimrek erin krijgen.

het is een wiechers kooi en die hebben we in kleur van de auto laten spuiten. de auto is een bekende hier op t forum.

het gaat om een blauwe kadett coupe turbo.

nu zitten we met een probleempje.....

de voorste 4 poten van de kooi raken de vloer geen eens/amper.

hoedenplank ligt ie al op en je moet alles echt met redelijke kracht op ze plek duwen.

is dit normaal dat zoiets niet helemaal lekker past of is er iets goed mis????

wat raden jullie aan om te doen met de ruimte onder de poten?

dit is ongv 2 cm, ik zat te denken aan spacers ertussen want om die kooi met grof geweld op de bodem te krijgen.........

wie o wie heeft hier meer ervaring mee.....

onderstaaand zijn de foto`s...

SNC00455.jpg

SNC00454.jpg

SNC00453.jpg

SNC00456.jpg

SNC00457.jpg

SNC00458.jpg

komen ook nog sparco stoelen in en shroth gordels in t blauw en alles laten we van binnen bekleden.

remmerij word ook nog aangepast, remschijven en klauwen voor voor liggen al klaar en de schijven voor de achteras ook, alleen nog remklauwtjes ergens vandaan toveren en dan de achteras eronderuit voor t monteren van de remmerij en sper.

ja hij hoort de bodem te raken. je hoort hem vast te bouten met een plaat onder de auto maar zoals t er nu uitziet gaat hem dat niet worden. wil hem ook t liefst bouten ipv lassen.

origineel gepost door jermir

ja hij hoort de bodem te raken. je hoort hem vast te bouten met een plaat onder de auto maar zoals t er nu uitziet gaat hem dat niet worden. wil hem ook t liefst bouten ipv lassen.

jah maar anders had je een ''kisje'' erop kunnen lassen met gaten erin met een moer erachter op gelast.. Maar als ie op de vloet moet komen.. waar door kan ie niet verder zakken dan ? hij blijft ergens haken neem ik aan ?

Dit bedoel ik met lassen eigenlijk

Foto-PTKW3UDB.jpg

foto geleend van Christian zijn Kadett 400

ja volgens mij heette hij zo , hij is nu van een vriend van me en die had hem weer van flowmaster hier op t forum en die had hem volgens mij weer van johan, dus deze auto is een echte slettebak.:P

Terug
Naar boven