• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Romijn Meeting 3de editie!!! 14 mei 2011

bettus accu

Post veel
er zijn veel mensen die naar ons toe zijn gekomen met de vraag of er in 2011 weer een meeting zal gaan volgen, daarom hebben wij besloten om volgend jaar(2011) weer een meeting te houden.

de meeting word specifiek voor de volgende modellen gehouden:

- Opel monza A1 en A2

- opel senator A1 en A2

- opel commodore A, B en C

- opel diplomat A en B

- Opel admiral A en B

- opel kapitein A en B

- opel rekord C, D en E

uiteraard zijn de kleinere opels zoals manta, ascona en kadett ook welkom!

wanneer?

zaterdag 14 Mei 2011

waar?

Autobedrijf Romijn

utrechtseweg 26

3927 AV Renswoude

uiteraard zullen er weer leuke activiteit worden gehouden net zoals vorig jaar. zoals slalommen met geprepareerde auto, dus niet met je eigen wagen. en de rest volgd nog...

aanmelding is wel gewenst. je kan mij een berichtje sturen voor je aanmelding...

familie Romijn

@bettus accu wrote:als ie dan nog niet verkocht is, dan mag je hem ook wel te koop aanbieden op onze meeting op een aparte plaats op het terrein...

ik denk dat ik toch met de senator a2 kom. als ik met de manta kom, kan de kleine niet mee. die moet er ook bij zijn. is bijna 2 jaar en nu al gek op opels.

dus waarschijnlijk hoef je geen plekje te maken voor de manta die te koop staat. tot zaterdag

@bettus accu wrote:als ie dan nog niet verkocht is, dan mag je hem ook wel te koop aanbieden op onze meeting op een aparte plaats op het terrein...

ik denk dat ik toch met de senator a2 kom. als ik met de manta kom, kan de kleine niet mee. die moet er ook bij zijn. is bijna 2 jaar en nu al gek op opels.

dus waarschijnlijk hoef je geen plekje te maken voor de manta die te koop staat. tot zaterdag

ff een voorproefje:

ijsrijd auto, de fiat ciquecento. een paar foto van de garage van binnen en een weiland die we tot beschikking hebben.

DSCF8844.jpg

DSCF8843.jpg

DSCF8841.jpg

DSCF8840.jpg

DSCF8839.jpg

DSCF8846.jpg

alleen de manta B word niet gebruikt voor de slalom, deze is van de week verkocht. het word nu een opel omega 3000 met 177pk en 40% sperr diff.

ff een voorproefje:

ijsrijd auto, de fiat ciquecento. een paar foto van de garage van binnen en een weiland die we tot beschikking hebben.

DSCF8844.jpg

DSCF8843.jpg

DSCF8841.jpg

DSCF8840.jpg

DSCF8839.jpg

DSCF8846.jpg

alleen de manta B word niet gebruikt voor de slalom, deze is van de week verkocht. het word nu een opel omega 3000 met 177pk en 40% sperr diff.

Terug
Naar boven