• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Romijn meeting 4de editie zaterdag 12 mei 2012

@bettus accu wrote:we hebben een hele zeldzame auto kunnen regelen. deze auto zijn er maar een paar van origineel vanaf de fabriek. ik ken er 6 en heeft zo ongeveer 380pk. verder zeg ik niks! maar is zeker de moeite waard om te komen kijken! :thumb

Dat is niet zo moelijk he als het een opel is :jerry

Lotus omega :thumb

@bettus accu wrote:klopt, het is geen lotus omega. die komen er ook wel. maar het is een andere. iets veeeeeeel bruters!

denk dat ik het weet , klopt het dat je pa hier enorm zot van staat ? :D

@bettus accu wrote:jep klopt. maar niet op het forum zetten. wij hebben het voor hem kunnen regelen dat die auto bij ons staat. :thumb :D

was ik al niet van zin hoor , verrassing is verrassing , ook voor andere leden hier :thumb hoop alleen dat de rekord tegen dan wel af is :D

nou, de rekord is denk ik volgende week al wel af. dat is het streven tenminste aangezien er nog een audi Quattro op de planning staat :D

hij is foto's aan het uploaden dus zometeen zijn de vorderingen te zien.

zo, vorige week zaterdag ff met me pa bezig geweest aan de commodore waarmee we(en jullie) gaan slalommen/driften.

IMAG0570.jpg

IMAG0569.jpg

IMAG0568.jpg

IMAG0567.jpg

IMAG0566.jpg

IMAG0565.jpg

hahaha,

deuken en veel roest zit er ook nog op. auto zo gekocht lopend op LPG. ff ontvet en meteen in een kleur gespoten die ''over de datum'' was. dus daar zijn we ook weer vanaf. :thumb

en omhoog. het is al bijna 12 mei. we zijn al bezig met een paar voorbereidingen. beloofd weer een heel druk treffen te worden! en MET sensatie zoals driften/slalommen, ijsrijden en nog veel meer! :thumb

de wip al klaar ???

probeer er wederom bij te zijn... maar we gaan het zien...

succes daar verder !

de wip al klaar? hoe weet jij dat we daar mee bezig zijn? :D

nee, die is nog niet klaar. zijn we wel mee bezig. moet goed komen. dan kennen we lachen op de meeting! :thumb

mooi! met de monza met die borbets?

na koninginnedag gaan we beginnen met de voorbereidingen zoals schoonmaken, dingen opzetten en uiteraard de ''Auto-wip'' maken!

okee, ja dat kan. eigenlijk wisten niet zoveel mensen het nog. maar bij deze; er is een auto-wip! :P

volgende week halen we ook de show-auto op waar er maar een paar van zijn :thumb

Shit, de tijd vliegt! Ik hoop dat ik tegen die tijd de Manta kan wakker maken, anders kom ik wel met de Rekord als ik die dan nog heb.

Terug
Naar boven