• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Romijn meeting 4de editie zaterdag 12 mei 2012

Ik zoek met hoge nood een pakking van een tankvlotter van de Manta CC !!!

Een complete vlotter met pakking (nieuw) is ook goed.

HELP :(

@Senatorman wrote:@Sandra. wrote:Ooooooh , ik kijk er naar uit !! :angel :angel

Men nagels worden vrijdag nog snel ff gedaan, men outfit ligt klaar ; laat maar komen !! :-D

Heb vernomen dat de zon goed gaat schijnen, kan dus een "zonnige" outfit worden :D

Ben je daar zeker van? Wat zijn de verwachtingen voor dit weekend bij jullie? (moeten vn België komen)

& wat is een "zonnige" outfit? Moet me warm aankleden hoor , 't is heel de dag buiten te doen ...

@Senatorman wrote:13 graden en kans op een enkele bui. Meestal wordt het weer mooier als ze voorstellen. We gaan er vanuit dat de buien naar belgie drijven, zodat wij het lekker droog houden.

Hmm .. ik ga me toch eerder warm aankleden denk ik , kan altijd iets uit doen hé haha :thumb

inderdaad, iets uitdoen kan altijd. :jerry

postpics.gif

Planning is hier helemaal rond

Zoontje viert zijn verjaardag dag later ( best zielig want papa moet naar de meeting)

En klanten moeten het zaterdag met een gesloten winkel doen

Maargoed alles voor de hobby zeggen we dan maar

Maar dan graag wel wat zon :thumbup

Vrijdagmiddag nog even nieuwe achterbandjes (245x45x16 N1) onder de GT,schoonmaken en dan Zaterdag op naar Renswoude!

Heb je nog van die bandjes nodig ?

Heb hier nog 2 nieuwe liggen van Khumo , aangezien ik die toch op geen van mijn autos rijd zijn ze te koop voor 100 € de twee, je weet zeker wat ze per stuk kosten.

Kan ze dan zaterdag meenemen.

Voor de portierrubber, de kentekenplaat enz. ben ik aan het kijken , als ik ze heb neem ik ze zaterdag mee.

Gr. Peter

Helaas ik heb ze al,ik heb Continental en ik heb ze nog niet eens zo duur,Michelin ging richting de E 350,-!(per stuk).

Ik zou ze zowiezo meenemen,misschien kun je er een ander blij mee maken.

goed initiatief!

verder het volgende(!);

aangezien het slechte weer van vandaag hebben we een heel stuk verhard terrein kunnen regelen waar zo'n 250 auto's kunnen staan. dit omdat het weiland drassig is en dat zonde is voor onze mooie opeltjes. het terrein bevindt zich naast ons bedrijf! dus je moet gewoon naar het oorspronkelijke treffen-adres komen! :duim:

Komende nacht is het wisselend bewolkt en droog en het koelt af naar een graad of 7. De wind is west tot noordwest en is overwegend matig.

Morgen zijn er naast wolkenvelden ook zonnige momenten en is er een kleine kans op een bui. Met een maximumtemperatuur van 13 graden is het tamelijk fris. De noordwestelijke wind is matig en aan de kust (vrij) krachtig. (Bron: KNMI)

Vooruitzichten

Wolkenvelden, af en toe zon en eerst overwegend droog. Na het weekend toenemende kans op neerslag. Koel met maxima ruim beneden normaal

Als er iemand is voor de bandena.u.b. melden anders neem ik ze niet mee nemen veel te veel plaats weg.

Melvin ik tip op en linksgestuurde holden commodore.

Gr. Peter

Heb op een andere site al foto's gezien, maar zal het voor de topicstarter hier niet neerzetten, haha. Dan is het geen verrassing meer king:

Terug
Naar boven