• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Roze Manta A project.

@lenn0 wrote:Geloof dat het nog niet gezegd is, maar wat een waanzinnig mooie foto.

Echt een perfect plaatje om in groot formaat als desktop te gebruiken bijvoorbeeld.

Heel mooi gelukt vind ik. :thumb

10108074136596e.jpg

Beter goed gejat dan slecht geschoten zullen we maar zeggen, als desktop achtergrond heb ik deze:

11895471386awae.jpg

Ookal is de kont nu al veel mooier nu die barbie achterlichten eruit zijn :jerry

Welke breedte hebben die velgen achteraan en welke maat van band ligt daar op getrokken?

En nog vorderingen ondertussen?

@mantallica: Als je wat meer zou weten over die achterlichten, let me know.

Greetz

@red_maniac wrote:Welke breedte hebben die velgen achteraan en welke maat van band ligt daar op getrokken?

En nog vorderingen ondertussen?

@mantallica: Als je wat meer zou weten over die achterlichten, let me know please?

Greetz

Volgens mij waren het 8,5 inch brede velgen en de banden iets van 185 breed ofzo... maar die wielen zijn naar belgie gegaan.

Om jullie een beetje up to date te houden, het blok dat achter ligt is de "nieuwe" en de vooras ligt momenteel bij de straler om gestraald te worden zodat ik hem kan poedercoaten en spuiten.

De accubak was er niet best aan toe, daar heb ik al nieuwe stukken in gelast, in de bodem en de dorpel zitten ook wat gaten, komt hij hier mee door de keuring of moet ik die eerst oplappen?

Wordt sowieso wel opgelapt maar ik wil em zo snel mogelijk gekeurd hebben.

p020109163701.jpg

p020109163702.jpg

Was em weer!

Bedankt voor de info over de wielen!

Goed idee van de vooras! Heb ik ook gedaan oogt lekker nieuw. ;)

Hou ons op de hoogte!

Even Off topic: Voor mensen die intresse hebben in die LED achterlichten, ze zijn nog te verkrijgen bij Hella.

Heb ook es geïnformeerd naar de prijs van het hele handeltje en 't is nie bepaald goedkoop.

Hella_BuitenRing.jpg

Buitenste Ring 77€ x 4= 308€

Hella_BinnenRing.jpg

Binnenste pinker 32,50€ x 4= 130€

Hella_DesignRing.jpg

En de ring voor de afwerking 5,50€ x 4= 22€

Totaal kostenplaatje 460€ en dan moet je ze nog pas maken.

Greetz

Red maniac,

Heb jij misschien (of iemand anders) een link waar je de LED achterlichten kunt bestellen?

Ben er namelijk nog steeds naar opzoek!

mvg Gerry

deze achterlichten staan in het Hella boek (Brezan)zijn meerdere delen die je

samen moet stellen, ik dacht dat deze achterlichten ook in bussen zitten.

Ik kan eventueel voor een liefhebber een set van deze lampen aankomen!

De prijs bedraagt dan 340 euro!

Het bestaat uit:

4x - 2SB 009 362 011 - Rode led ringen te gebruiken als achterlicht/remlicht (dual functie)

2x - 2BA 009 001 191 - Knipperlichten met blank glas en zilver look gloeilamp (oranje licht)

1x - 2ZR 009 001 011 - Achteruitrij licht met blank glas en gloeilamp

1x - 2NE 009 001 021 - Mistlicht met rood glas en gloeilamp

als je interesse hebt laat het me snel weten!!! Liefst gisteren..... stuur me even een persoonlijk bericht!

mvg Gerry Sorry voor het -offtopic , maar hier zijn misschien mensen met interesse die ik blij kan maken!

Terug
Naar boven