• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Rug leuning electrisch te verstellen ?

tuinmeubel

Post weinig
Ha mede knutselaars,

Kan iemand mij vertellen of het mogelijk is de rugleuning van de passagiersstoel electrisch te bedienen in plaats van met de hand ? Die draaiknop gaat nogal zwaar en mijn vrouw met reuma ligt het liefst wat plat in de auto. Maar ze kan zelf niet makkelijk de rugleuning naar beneden en weer naar boven draaien. Is het zo te knutselen dat dit electrisch gemaakt kan worden ?

Tja.. als je handig bent ....

Het enige wat electrische verstelbaar is bij de luxere versies is dat de stoel electr. naar voren of achter kan en de hoogte ingesteld kan worden , maar niet de rugleuning !

Tja.. als je handig bent ....

Het enige wat electrische verstelbaar is bij de luxere versies is dat de stoel electr. naar voren of achter kan en de hoogte ingesteld kan worden , maar niet de rugleuning !

Dan heb ik zeker speciale stoelen, want die doen alles electrisch. :P

Het licht er aan hoe veel geld je er in wil stoppen.

Maar volgens mij hoef je alleen een electrische stoel op de kop te tikken en in te bouwen.

Dan heb ik zeker speciale stoelen, want die doen alles electrisch. :P

Het licht er aan hoe veel geld je er in wil stoppen.

Maar volgens mij hoef je alleen een electrische stoel op de kop te tikken en in te bouwen.

bij klein en gunnewiek www.kleingunnewiek.com staat een vol lederen set uit een engelse Signum.

De bestuurdersstoel ( hier in NL de bijrijdersstoel ) is electr. verstelbaar.

Weet alleen niet of ze maar 1 stoel los verkopen !

bij klein en gunnewiek www.kleingunnewiek.com staat een vol lederen set uit een engelse Signum.

De bestuurdersstoel ( hier in NL de bijrijdersstoel ) is electr. verstelbaar.

Weet alleen niet of ze maar 1 stoel los verkopen !

Let er goed op dat die multi contour set en de bijbehorende stuurapparaten met de tech2 zijn losgekoppelt. Het zijn namelijk de stoelen met het geheugen op de sleutel chip. Dan heb je per sleutelset een setting voor de stoel/spiegels. Ik heb hier wel eens over gelezen op een duits forum. Check het ook ff bij je vod.

Safe driving Jurgen

Let er goed op dat die multi contour set en de bijbehorende stuurapparaten met de tech2 zijn losgekoppelt. Het zijn namelijk de stoelen met het geheugen op de sleutel chip. Dan heb je per sleutelset een setting voor de stoel/spiegels. Ik heb hier wel eens over gelezen op een duits forum. Check het ook ff bij je vod.

Safe driving Jurgen

Als je een losse bijrijderstoel weet te krijgen, dan maakt dat allemaal niets uit.

Die hoeft niet losgekoppeld te zijn, want die heeft geen geheugen.

Terug
Naar boven