• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Ruimte op de schotels die in verbinding staan met de schokbr

[zeurmodus aan]Even zeuren als moderator: het is prettig voor anderen als je je topictitel even aanpast naar iets informatiefs, zeker wanneer de zoekmachine gebruikt wordt. Zou je je topictitel even willen aanpassen? Alvast bedankt [/zeurmodus uit]

[zeurmodus aan]Even zeuren als moderator: het is prettig voor anderen als je je topictitel even aanpast naar iets informatiefs, zeker wanneer de zoekmachine gebruikt wordt. Zou je je topictitel even willen aanpassen? Alvast bedankt [/zeurmodus uit]

@wim-v6 wrote:Schotels op de veerpoten zitten Prima hoor, deze MOGEN niet tegen het scherm aan liggen, tenmisnte dat Wil je niet, krijg je een berg herrie van met sturen....

Kijk maar eens naar de schotels als je je stuur helemaal omzet wat ermee gebeurt...

De bovenschotels zijn puur omdat ie er dan niet uit kan stuiteren als je los komt van de grond op een of andere reden..

Willem

Okee dus dat ik hem kan draaien is niet erg en het gebonk komt daar ook niet vandaan?

@wim-v6 wrote:Schotels op de veerpoten zitten Prima hoor, deze MOGEN niet tegen het scherm aan liggen, tenmisnte dat Wil je niet, krijg je een berg herrie van met sturen....

Kijk maar eens naar de schotels als je je stuur helemaal omzet wat ermee gebeurt...

De bovenschotels zijn puur omdat ie er dan niet uit kan stuiteren als je los komt van de grond op een of andere reden..

Willem

Okee dus dat ik hem kan draaien is niet erg en het gebonk komt daar ook niet vandaan?

Schotels op de veerpoten zitten Prima hoor, deze MOGEN niet tegen het scherm aan liggen, tenmisnte dat Wil je niet, krijg je een berg herrie van met sturen....

Willem

Schotels op de veerpoten zitten Prima hoor, deze MOGEN niet tegen het scherm aan liggen, tenmisnte dat Wil je niet, krijg je een berg herrie van met sturen....

Willem

Spreekt voor zich: maar op de onderste moer heb ik toch effe zitten vloeken: zat muurvast en weinig plek voor mijn gereedschap.

(misschien niet het ideale gereedschap voor dit klusje :???: )

Spreekt voor zich: maar op de onderste moer heb ik toch effe zitten vloeken: zat muurvast en weinig plek voor mijn gereedschap.

(misschien niet het ideale gereedschap voor dit klusje :???: )

Zijn de Kunstof Stokjes die Vertikaal met de Schokbreker naar beneden lopen en daar aan een stang zitten, zitten 2 kogeltjes op, welke ruimte willen krijgen..

Willem

Zijn de Kunstof Stokjes die Vertikaal met de Schokbreker naar beneden lopen en daar aan een stang zitten, zitten 2 kogeltjes op, welke ruimte willen krijgen..

Willem

@wim-v6 wrote:Zijn de Kunstof Stokjes die Vertikaal met de Schokbreker naar beneden lopen en daar aan een stang zitten, zitten 2 kogeltjes op, welke ruimte willen krijgen..

Willem

Oke en zijn die makkelijk te vervangen en hoe?

@wim-v6 wrote:Zijn de Kunstof Stokjes die Vertikaal met de Schokbreker naar beneden lopen en daar aan een stang zitten, zitten 2 kogeltjes op, welke ruimte willen krijgen..

Willem

Oke en zijn die makkelijk te vervangen en hoe?

Terug
Naar boven