• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Ruitenwisser Meganisme Vectra C (Update!!) GEMAAKT!!!!!!

jaimey

Post weleens wat
Heeft iemand enig idee waar ik een ruitenwisser meganisme van een Vectra C vandaan kan halen??

Ik heb het gedeelte nodig dat van het motortje naar de bijrijderd wisser gaat een stukje van 29,5cm. Ben al bij de VOD geweest en daar moets ik een compleet pakket hale a' €300,- dat vind ik wat aan de hoge kant.

groeten!!!!!!!!!!!

origineel gepost door wim-v6

www.onderdelenlijn, en kijken welke sloop een platgereden C heeft staan.

Willem

Ik heb op onderdelenlijn.nl gekeken maar hoe kan ik zien waar ze een Vectra c hebben staan????

origineel gepost door wim-v6

er staan sets tussen van 2003, dat is een C1.

Willem

Ik heb ze ee mail gestuurd Super bedankt voor je hulp ik hoop dat ze wat hebben, ik vind €300 voor 1 stangetje een beetje veel niet??

inderdaad..

ik vind dat ie vrij gauw kapot is (alhoewel een auto uit 2003 / 2004 ook al 300.000km gereden kan hebben haha..)

onze vectra-C1 3.0CDti eind 2004 had 2 jaar geleden al 300.000km op de teller.

Willem

ik moet zeggen dat ik nou niet heel vaaak de ruitenwisser aan heb staan het is altijd zulk mooi weer:P

Ik wilde een foto plaatsen maar krijg het niet voor elkaar helaas....

origineel gepost door jaimey

Heeft iemand enig idee waar ik een ruitenwisser meganisme van een Vectra C vandaan kan halen??

Ik heb het gedeelte nodig dat van het motortje naar de bijrijderd wisser gaat een stukje van 29,5cm. Ben al bij de VOD geweest en daar moets ik een compleet pakket hale a' €300,- dat vind ik wat aan de hoge kant.

groeten!!!!!!!!!!!

Hallo,

Ik heb even in mijn EPC gekeken, maar het stangetje is inderdaad niet los te koop, teminste niet bij de Opel Dealer ;)

Groetjes, Joche

Super bedankt voor jullie reacties, ALs het goed is heb ik er 1 gevonden,

Heeft iemand enig idee hoe je het kunstof ding dat boven je ruitenwisser meganisme zit los kan krijgen??

origineel gepost door speaker

wat voor kunststof ding??

Het meganisme zit onder een kunstof ik bedoel dat stuk dat over de hele breedte loopt, het is volgends mij om te zorgen dat er geen regenwater van je voorruit in het motor gedeelte komt..

Terug
Naar boven