• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Ruitenwisser Meganisme Vectra C (Update!!) GEMAAKT!!!!!!

origineel gepost door wim-v6

ruitenwissers los, en dan kan ie geschroefd zitten of geklikt,

Willem

Ik ben druk bezig geweest maar heb er alleen een scheur ingetrokken... Heel stom maar iemand die hem al los heeft gehaald????? ik weet niet hoe dat stuk plastick heet

Willem

Ben 2 uur bezig geweest om hem los te krijgen helaas niets..

Iemand ervaring??

origineel gepost door jaimey

Willem

Ik ben druk bezig geweest maar heb er alleen een scheur ingetrokken... Heel stom maar iemand die hem al los heeft gehaald????? ik weet niet hoe dat stuk plastick heet

Volgens mij bedoelt hij zn Parfan plaat...

[/quote]

Ben 2 uur bezig geweest om hem los te krijgen helaas niets..

Iemand ervaring?? [/quote]

Hallo,

Ja ik :) ;) toen met mijn Xenon-ombouw.

Deze Waterdeflector (Plastic afdekplaat), zit geklikt!

Deze kun je het beste verwijderen, door er met een plastic wig/hevel, vanaf de ruit-zijde onder te hevelen :hmmz ;)

Als je het ding er af hebt, dan zeg je tegen je zelf is dat alles :D

Groetjes, Joche

Hallo,

Ja ik :) ;)

Deze Waterdeflector (Plastic afdekplaat), zit geklikt!

Deze kun je het beste verwijderen, door er met een plastic wig/hevel, vanaf de ruit-zijde onder te hevelen :hmmz ;)

Als je het ding er af hebt, dan zeg je tegen je zelf is dat alles :D

Groetjes, Joche

Ga het morgen weer proberen..

Ik hoop dat het lukt.

Ps erg ingewikkelde uitleg Joche:P

[/quote]

Ga het morgen weer proberen..

Ik hoop dat het lukt.

Ps erg ingewikkelde uitleg Joche:P [/quote]

Hallo,

Ja ik weet het, is niet mijn sterkste punt :) ;)

Sterkte er mee :thumbup

Groetjes, Joche

Alles is gelukt alleen...........

gaat er iets mis met de ruitenwisser ik denk dat het motortje iest door gedraaid heb zodat ik niet meer weet waar het 0 punt zit, hij gaat nu eerst iets naar beneden en dan omhoog..

Iemand enig idee hoe je hem op een punt vast kan zetten. Service houding krijg ik hem niet ik heb geprobeert om als ik het contact uit zette de ruitenwisser hndel naar beneden te trukken maar er gebeurt niets...

Tips???

op de ruitenwissers zelf zit ene plastic capje, Bedoel wel waar de ruitenwissers op de aandrijving staan gemonteert, Dit kapje wegnemen en je ziet een boutje, Loszetten,Ruitenwisser eraf trekken en mooi op zen 0 punt zetten, Zo bij alle 2 en dan werkt het normaal, Let wel op voor je begint hiermee zet dan effe je ruitenwissers omhoog en bedien ze even, Dan komen ze volgens de motor in het 0 punt en dan het hiervermelde doen

origineel gepost door Bartjex88

op de ruitenwissers zelf zit ene plastic capje, Bedoel wel waar de ruitenwissers op de aandrijving staan gemonteert, Dit kapje wegnemen en je ziet een boutje, Loszetten,Ruitenwisser eraf trekken en mooi op zen 0 punt zetten, Zo bij alle 2 en dan werkt het normaal, Let wel op voor je begint hiermee zet dan effe je ruitenwissers omhoog en bedien ze even, Dan komen ze volgens de motor in het 0 punt en dan het hiervermelde doen

Het is gelukt!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Heb in een middagje kloten met mijn pa €300,- bespaard!!!

Zonder jullie hulp was ht niet gelukt

Bedankt jongens!!!!!!!!!!!!!!

Terug
Naar boven