• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Ruitenwisser-sproeiers (vernevelaars) in n Corsa B

ivartje

Post veel
Iemand hier op t forum ooit wel is insignia ruitensproeiers geplaatst in een corsa B? Zit al best n tijdje te googelen vanwege verstopte sproeiers dus nu wil ik t upgraden naar nevelaars maar er is totaal geen indo over te vinden!

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI GRA-L09 met Tapatalk

Hmm weet het niet zeker maar voor mijn gevoel zijn de gaten in de motorkap daarvoor te groot, of je moet ze in je parafaan zetten.

heb nog niet echt gekeken hoe of wat maar kan ze dan wel in de parafaan zetten maar dan zit ik weer met gaten in me moterkap haha

En daar hoef ik alleen draad op te tappen en verder is t plug & play ? (die vd xsara)

Heb de vernevelaars vd xsara besteld! Hoop dat t zo 123 past

Is r een topic of iets waar in staat hoe dat die gemonteerd worden vd xsara? Want kan daar niks over vinden

xsara ruitensproeiers zitten er inmiddels in,is idd met wat aanpaswerk plug en play ! werkt perfect ! thnx voor de info! heb nu nog wel een setje insignia ruitensproeiers liggen dus als iemand interesse heeft?

Terug
Naar boven