Nee, integendeel.
Ik hoef geen beeldmateriaal.
@jopsa loopt al weken te leuren dat hij mailadressen wil hebben. Sowieso geef ik die niet. Hij wil de beelden zó graag delen, dat ik heb gezegd : "Zet ze dan op Youtube, dan kan iedereen ze zien". Da's geen eis, da's een voorstel zodat hij de beelden die hij zo graag wil delen, kan laten zien. Da's zijn feestje, niet het mijne.
Dan het onderbouwen : Áls ik iets beweer dan onderbouw ik dat met feiten / linkjes. Jij en Jopsa niet. Jij beweerde een paar berichtjes terug dat mijn auto uitvoering nimmer tot het standaard aanbod van het merk dat ik rijd heeft behoord. D.m.v. een geplaatst linkje toon ik het aan (ik geef je een pasar draaien om de oren) en wat doe jij? De issue doodzwijgen ipv zeggen, "Oeps ik beweerde wat, maar het blijkt overduidelijk niet zo te zijn".
Je HOEFT voor mij niets te onderbouwen, maar het zou je daarentegen sieren door geen dingen te roeptoeteren die gewoon niet waar zijn, want dan riskeer je forum oorvijgen.
En zo heb ik jou de laatste maanden al meerdere malen gewezen op het feit dat je dingen roeptoetert die niet waar zijn én die je maar niet onderbouwt. Moet dat dan? Nee, hoor, je hoeft helemaal niets te onderbouwen, maar accepteer dan ook dat je een paar onderbouwde draaien om je oren krijgt als het precies anders is dan JIJ als feit bestempelde en jij hier op het forum als echt en juist bestempelt.
Die opties in mijn auto? Ze boeien mij niet, ze zijn er gewoon. Op het moment dat een derde (jij / jullie) constant het woord premium in de mond neemt / nemen dan komt er soms een braakneiging op en 'sla' ik terug met zaken waarvan ik weet dat jullie auto ze niet heeft. Daar raak jij / jullie gefrustreerd door, ik niet.
Ik vind het eigenlijk alleen maar prachtig.