• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Ruitenwissers automatisch

ah @Hans GLX, ik gun die mannen hun pleziertje. Ontkennen als de beste. Geen gevoel voor humor. Snappen cynisme, sarcasme niet (of willen het eigenlijk niet snappen). Ze lachen zich een breuk zeggen ze. Ik ook hoor, maar geen breuk ; een gemeende, hartelijke lach bij mij. Hopelijk doet hun breuk niet al te veel pijn en geneest ze snel. Want pijn wens je toch niemand toe.....

Wat de wagens betreft : smaak verschilt natuurlijk maar euh..... bijziend zijn is blijkbaar toch ook problematisch bij sommigen....

Er komt een XC40 bezitter bij zijn dealer. Baliemedewerker ziet de bestuurder uitstappen en binnenkomen. Medewerker vraagt aan die bestuurder, “Wat kan ik voor u doen”, waarop de bestuurder zegt “Ik wil graag 2 nieuwe ruitenwissers voor mijn auto”. De baliemedewerker kijkt hem aan en zegt “Goede deal” meneer. B-) :yahoo:

Er rijdt een XC40 door het rode licht. Aan de overkant van de kruising staat een politieman. De bestuurder moet stoppen, doet zijn raampje naar beneden en hoort de agent zeggen : “380 euro”, waarop de bestuurder antwoordt : “Verkocht”. B-) :yahoo:

XC40 bezitter komt bij zijn dealer om zijn auto in te ruilen. De dealer ‘voert’ meerdere merken. De XC40 bezitter vraagt aan de verkoper : “Hoe kan ik de waarde van mijn XC40 voor de inruil verdubbelen?” De verkoper antwoordt : “Gewoon de tank volgooien”. B-) :yahoo:

Even de zin uit elkaar trekken:

1. Maar je mag wel de merknaam

2. niet veranderen

Rijst de vraag, "Mag je nu WEL of NIET de merknaam veranderen...........?"

B-) :yahoo:

Goede vraag......

Als ik de foto van Floki zo zie dan lijkt mij het antwoord "Nee'.

5svxeeoi3dkq8cpr2k4ynw1o3e81gtv5.jpg

Helaas bestond chocopasta nog niet toen de Vikingen leefden. 't is maar een klein detail, maar toch............. B-) :yahoo:

Maar correct, op een flapdrol lijkt 'ie zéker niet. B-) :yahoo:

Ie spiegelt zich aan een topacteur...

Nog zo een egotripper.

Enne, zinnen uit elkaar trekken is wat jullie steeds doen natuurlijk. Niks uit de context halen hoor.

Gaat die gek nu al grammatica doceren aub..

Je moet het volledig boek lezen, Hagar

Laat uw Engels ook maar achterwege . Als hier nog kinderen zoals jij meelezen gaan ze uw schreifvauten nog overnemen ...

een viking met een zonnebrilletje en kauwgom hierboven..... stap es in de juiste tijdzone.... vandaar uw autokeuze waarschijnlijk

Quandor, woordvoerder... Alle hup. Beschrijf nu die startbeweging nog eens. Maar wat met iemand wiens rechterarm geamputeerd is ?

Floki, neem jij het van hem over ? Is ie ook gaan fietsen ?

Ik vind het écht geweldig dat ik jullie alle kanten op kan manipuleren. (Daarvoor moet ik jullie bedanken, jullie lijken wat dat betreft heel veel op mijn 8 jaar oude kleindochter, die kan ik alle kanten op manipuleren. Als ik wil dat jullie in je reacties linksaf gaan, dan post ik zodanig dat je ook echt in een volgend bericht linksaf gaat. Wil ik dat jullie rechtsaf gaan, dan................. (zelfde zin als hiervoor maar dan rechtsaf).

Mááááár : onderbouwing is mijn motto. Floki woont al ruim 2 jaar bij ons. Onderbouwing? Zie de foto's, 1. website, 2 zijn paspoort kijk vooral ook even naar de tekst onder de foto B-) :yahoo: Mocht je mij ooit per ongeluk tegenkomen, doe dan niet 'vervelend' naar mij. Floki gaat dat absoluut niet accepteren. Verder : :yahoo: :bye:

clg2ag3jkq8soyegodm9mu2f0twn9tyg.jpg

zocs9sriiox0dfrecrf0d27cooevwy0u.jpg

Maar jongen toch wat interesseert mij uw viervoeter. Al was Floki een oorworm...

En opa reeds ? Ocharme dat kind. Zal nogal een opvoeding krijgen als het veel bij u vertoeft...

Fietsen nu, dankzij mijn onnoemelijk slechte grandland.

Tot straks Loki

@Wappie1 schreef :

Laat uw Engels ook maar achterwege . Als hier nog kinderen zoals jij meelezen gaan ze uw schreifvauten nog overnemen

Welke schreifvaut in mijn Engels?

Enne, ALWÉÉR liegen : je hebt helemaal geen Grandland meer. B-) :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: (Althans, dat beweerde je / was op te maken uit de berichten dat je nu een Chinees Geely produkt rijdt), of mócht je 'm niet verkopen van je advocaatje en heb je nu 2 auto's? :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo:

Ohja, hopelijk mankeert uw" poedel " niet zoveel als mijn grandramp. Anders is ie geen lang leven beschoren of gaat ie u plots bijten.

Maar ach, voor tzelfde geld is Flookje een vlooi. kan best.

Terug
Naar boven