• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Ruitenwissers automatisch

Nu graag nog eens de beschrijving van die armbeweging. Die intrigeert me biomechanisch gezien. Zou je dat ook mrt de knie kunnen, quandor ? Floki, biep uw vriend eens op.....

Vertel maar waar de schreifvaut in het Engels zit ? We (Floki en ik) wachten in spanning af.

Onderbouwing van je bewering dus graag.

Ach,

volgens mij heeft de dierenarts duidelijk in zijn paspoort geschreven dat 't geen Wappie=Jopsa of een vlooi is, maar een hond. Maar idd. niet iedereen kan tekst even goed lezen toch?

Over schreifvauten geschreven : gelukkig overkomt het mij kennelijk toch wat minder dan bij jou.

Uit jouw laatste paar berichten:

Zou je dat ook mrt de knie kunnen, quandor

Maar ach, voor tzelfde geld is Flookje een vlooi.

B-) :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo:

Enne, nee hoor, ik herken de omwisseling van de 2 cm van elkaar afzittende t en d op mijn laptop toetsenbordje, m.a.w. ik wist het niet maar erken de omwisseling van de d en t.

Nu zal je ongetwijfeld een lang bericht terug gaan schrijven omdat je eindelijk eens een keer wél gelijk hebt? Als het een match was van de een of andere sportwedstrijd dan was tussenstand nu : Floki 100 - Wappie1 001.

Gefeliciteerdflapstaart B-) :yahoo:

Héél simpel. Onze hond moest van de fokker een Scandinavische naam hebben en wij vonden Floki wel leuk omdat wij genoten hebben van de serie 'The Vikings'.

Het oerdegelijke Saab down? Je meent het..................? B-) :yahoo: Zo'n degelijk merk met die reputatie kan toch niet down zijn gegaan? Laten we duimen voor Volvo. (Oh nee, hoeft niet, Volvo is voor ruim 80% eigendom van het Chinese Geely en die hebben centjes zat)

De raskenmerken gaan véél verder, het is tevens een waakhond die héél vervelend kan zijn naar indringers. Dat is waarom het minsterie van defensie in Noorwegen ze wil hebben in tijden van oorlog, ze 'vreten de vijand op'.

Echter, Floki moet ook niets hebben van Wappies, dus niet alleen elanden hebben van hem te vrezen.

Boeit het mij dat Volvo grasmaaimachines en andere dingen bouwt? Nee, niet echt. Dit is een autoforum dus het interesseert mij echt niet wat merken verder nog bouwen.

Volgens mij is de divisie Saab personenauto'al een jaar of 12 helemaal / definitief failliet. (Wel vreemd dat zo'n premiummerk het 'leven laat').Mocht ik ernaast zitten (wat ik betwijfel) waar kan ik nu dan nog een nieuwe Saab personenauto kopen?

Ik vergelijk het maar even met DAF. Waar kan ik nu nog een nieuwe DAF personenauto kopen? En ja, DAF bouwt nog steeds vrachtauto's, maar de personenauto divisie is hopeloos failliet gegaan, net zoals die van Saab.

1 ding moet ik je toegeven....

Je hebt smaak wat betreft series. Vikings was top, behalve dat laatste seizoen....

Wáár wordt er gejankt over een hond? (graag een voorbeeld over een 'jankbericht')

Daarnaast, moet ik 10, 20, 30 of 40+ berichten gaan aanhalen waarin @Wappie1 het hier NIET over ruitenwissers heeft?

Terug
Naar boven