• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

RVS uitlaatspruitstukken

Andre Botter

Post weleens wat
Hallo Turbo vrienden.

Er zijn nog al wat problemen met lasspetters die uit deze spruitstukken komen.

Het zit zo als een motor stationair loopt zuigt hij toch iets lucht terug uit de uitlaat.

Dus als er een las druppel in het uitlaat spruitstuk los komt en dat gebeurt alleen bij hoge belasting dan schiet hij de turbo in.

Maar door dat de turbo dan hard draait kan hij niet zomaar door het schoepen wiel heen de uitlaat in en beschadigt hij het turbinewiel.

Daar breken allemaal stukjes af en deze blijven in het uitlaat slakkenhuis liggen.

En bij het stationair draaien worden deze lichtere stukjes de motor in gezogen en die slopen daar de zuigers en kop en als het even mee zit de cilinderwanden.

Er zijn er 3 bij mij bekent er zullen vast nog wel een paar meer zijn die dit hebben gehad maar niet weten hoe de schade is ontstaan.

Of door de leverancier voor gek worden verklaart.

Wat nu dus gedaan wordt door Friedrich, invida en Mtech

Dus jullie weten het nu geen spullen bij Mtech, Friedrich, motorsport, invida kopen.

En bij HG motorsport alleen de RVS spruitstukken niet kopen zijn ook van Friedrich.

MVG André

geef m groot gelijk.

die krengen die mpech verkoopt... dat durf je toch niet voor dat geld eey, gare troep.

erg goeie waarschuwing ,voor al de gene die dit willen aanschaffen

de schade die kan wordeveroorzaakt hier door kan knap in de

papieren lopen.

stel dat je dit heb gemonteerd en dit overkomt je kan je dan

je opgelopen schade verhalen op deze prutsers mits natuurlijk aantoonbaar.

origineel gepost door david verburg

spruitstukken van dp zijn gruwelijk mooi :vertag

<

:wors:wors

helemaal mee eens:thumbup:thumbup

origineel gepost door david verburg

spruitstukken van dp zijn gruwelijk mooi :vertag

<

Het gaat erom dat het functioneert, niet dat het mooi is, als het beiden doet is mooi meegenomen.

hoor haar dan:sleeping net als jou chassis aanpassing zeker?! t functioneerde wel... heel de stevigheid was uit de auto,maar das niet boeiend toch:cry

@SW: gaat nogal whaha. ik betaal 90 cent voor me sfi vervanger pakking @ de dealer.. mpech rekend er 5.50 voor:mad:

Ik ga ze nu alleen nog maar zelf maken ben het helemaal zat:fy1

En als ik ze gemaakt heb kijk ik ze nog een keer na met een camera:cool:

Ik heb nog nooit een motorschade gehad maar nu door deze troep twee keer kost mij nu dus 5000euro ik geef garantie en de leveranciers laten mij er mee zitten.:swear

@bbg-gent of zoiets

jij snapt het echt niet met mooi bedoel ik het spruitstuk in de gehele zin lassen,flens,buis,pasvorm alles is mooi aan die spruitstukken

in tegenstelling tot het pruts werk wat jij leverd ,heb hier een tr staan die je aardig naar de donder geholpen hebt

gelukkig heb ik wel verstand van zaken en heb ik em al weer redelijk veilig voor de straat

half door geslepen schassis balk

electronisch drama werk

niet gesoldeerde verbindingen

massa en voeding draad van bobine tegen elkaar geplakt en niet goed afgeisoleerd daardoor motor storing

massa van benzine pomp gewoon onder een boutje geschroeft geen oogje of isolatie

voeding van benzine pomp rond de benzine leiding naar voren geleid

benzine leidingen te lang zodat ze onder de auto uit hangen

en zo kan ik nog wel ff door gaan

dus alsjeblieft hoe je commentaar voor je

sorry voor de topic vervuiling andre

origineel gepost door mayhem

hoor haar dan:sleeping net als jou chassis aanpassing zeker?! t functioneerde wel... heel de stevigheid was uit de auto,maar das niet boeiend toch:cry

@SW: gaat nogal whaha. ik betaal 90 cent voor me sfi vervanger pakking @ de dealer.. mpech rekend er 5.50 voor:mad:

dat krot op wielen van jou zullen we het niet over hebben toch :jerry

[humor mode aan]

zit hier op de bank en rol er haast vanaf...

Wat een fantasie weer

[humor mode uit]

Bart, ga nou aub geen groot spraak hebben en de ombouwer uithangen hier.

@David, verstandig.. laat lekker gaan joh..

Die gast is het niet waard

Terug
Naar boven