• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Samsung Galaxy S 2 of Iphone 4?

iphone 5 krijg ook een soort gelijke processor als de galaxy s2.

eigenlijk maakt het niet uit welke je neem alleen betaal je bij apple meer voor het zelfde.

als je een S2 te groot vind het scheelt met de iphone 0.3 inch dat is nog geen eens 1cm diagonaal.

iphone 5 krijg ook een soort gelijke processor als de galaxy s2.

eigenlijk maakt het niet uit welke je neem alleen betaal je bij apple meer voor het zelfde.

als je een S2 te groot vind het scheelt met de iphone 0.3 inch dat is nog geen eens 1cm diagonaal.

Apple levert een zeer goed produkt.(en ik ben zeker geen fan van apple) Waarom ik nooit apple zou kopen is dat je verplicht ben (met uitzonderingen van jailbreaken etc.) om alleen zaken via apple te doen. Ik zag dat met de ipod van mijn zoontje: die deed het pas nadat ik via de appstore een account aangemaakt had....belachelijk.

Ik zelf ben een android fan, dit heeft voor en nadelen. Het grote voordeel is dat alles (gratis) te vinden is. Het grote nadeel is dat je nooit weet of het goede software is, dit wordt nl. niet of nauwelijks gecheckt. Dus ja, het blijft lastig.

Ik denk tevens dat bij de meeste android toestellen dat elke dag opladen zowat een must is. Hoe dat bij een iphone is, geen idee. Het opladen went wel overigens. ;)

Apple levert gewoon een goed produkt, met bijbehorende goede en gecheckte software, en dat heeft ook wel wat. Ik vind de looks van de iphone trouwens ook zeer mooi.

Apple levert een zeer goed produkt.(en ik ben zeker geen fan van apple) Waarom ik nooit apple zou kopen is dat je verplicht ben (met uitzonderingen van jailbreaken etc.) om alleen zaken via apple te doen. Ik zag dat met de ipod van mijn zoontje: die deed het pas nadat ik via de appstore een account aangemaakt had....belachelijk.

Ik zelf ben een android fan, dit heeft voor en nadelen. Het grote voordeel is dat alles (gratis) te vinden is. Het grote nadeel is dat je nooit weet of het goede software is, dit wordt nl. niet of nauwelijks gecheckt. Dus ja, het blijft lastig.

Ik denk tevens dat bij de meeste android toestellen dat elke dag opladen zowat een must is. Hoe dat bij een iphone is, geen idee. Het opladen went wel overigens. ;)

Apple levert gewoon een goed produkt, met bijbehorende goede en gecheckte software, en dat heeft ook wel wat. Ik vind de looks van de iphone trouwens ook zeer mooi.

keesieeeeeee. als je de galaxy 2 neemt , moet je mark ff vragen die heeft m ook sinds kort., en bevald m prima

ik zweer nu bij htc ideaal en zeer gebruiksvriendelijk !

keesieeeeeee. als je de galaxy 2 neemt , moet je mark ff vragen die heeft m ook sinds kort., en bevald m prima

ik zweer nu bij htc ideaal en zeer gebruiksvriendelijk !

iedereen zegt het al: Samsung!

Apple is voor mij ook te ver gegaan met dat je alles via hun moet doen.

Android is zo makkelijk zoveel gratis voor te krijgen..

iedereen zegt het al: Samsung!

Apple is voor mij ook te ver gegaan met dat je alles via hun moet doen.

Android is zo makkelijk zoveel gratis voor te krijgen..

Kan alleen nergens een fatsoenlijke navigatie vinden voor de android.

De std vind ik te lastig te gebruiken, werkt wel perfect maar voordat ik hem eenmaal op navigeren heb...ben ik ondertussen al bijna waar ik wezen moet.

Kan alleen nergens een fatsoenlijke navigatie vinden voor de android.

De std vind ik te lastig te gebruiken, werkt wel perfect maar voordat ik hem eenmaal op navigeren heb...ben ik ondertussen al bijna waar ik wezen moet.

Probeer igo eens!

Ik heb navigon, igo en maps geprobeerd. en vond igo nog de meest straight forward werkende.

is redelijk makkelijk te vinden en te instaleren. ik heb ook alle maps.

edit: Route66 komt binnenkort ook met iets nieuws voor android ;)

Probeer igo eens!

Ik heb navigon, igo en maps geprobeerd. en vond igo nog de meest straight forward werkende.

is redelijk makkelijk te vinden en te instaleren. ik heb ook alle maps.

edit: Route66 komt binnenkort ook met iets nieuws voor android ;)

Totaaaaal niet vergelijkbaar eigenlijk, ieder zn ding..

Iphone 4 is gewoon rete stabiel, snel, mooi en gebruiksvriendelijk, iOS 4 is gewoon het stabielste Smartphone OS.

Galaxy S2 heeft (eindelijk) een redelijk stabiel Adroid OS, maar is een stuk toegankelijker (dan een iphone zonder jailbreak :vertag )

Ga niet mee met hypes en ga gewoon voor wat je zelf beter lijkt..

Totaaaaal niet vergelijkbaar eigenlijk, ieder zn ding..

Iphone 4 is gewoon rete stabiel, snel, mooi en gebruiksvriendelijk, iOS 4 is gewoon het stabielste Smartphone OS.

Galaxy S2 heeft (eindelijk) een redelijk stabiel Adroid OS, maar is een stuk toegankelijker (dan een iphone zonder jailbreak :vertag )

Ga niet mee met hypes en ga gewoon voor wat je zelf beter lijkt..

Terug
Naar boven