• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Samsung Galaxy S 2 of Iphone 4?

nee, komt schijnbaar een 4s uit wat een goedkope prepaid smartphone moet worden, en waarschijnlijk ook de 5 wat gewoon de opvolger van 4 wordt

nee, komt schijnbaar een 4s uit wat een goedkope prepaid smartphone moet worden, en waarschijnlijk ook de 5 wat gewoon de opvolger van 4 wordt

@DeMeistah wrote:hmm. blijft altijd speculeren totdat het aangekondigt word.

Apple zou toch nooit info "te vroeg" uitbrengen, al dan niet speculaties opzettelijk de wereld in helpen..

Maar de eerste 2 iphones zijn met de zelfde gang van zaken de wereld in gekomen; iphone 2-2g, 3g-3gs en er zat steeds ong. een jaar tussen.

@DeMeistah wrote:hmm. blijft altijd speculeren totdat het aangekondigt word.

Apple zou toch nooit info "te vroeg" uitbrengen, al dan niet speculaties opzettelijk de wereld in helpen..

Maar de eerste 2 iphones zijn met de zelfde gang van zaken de wereld in gekomen; iphone 2-2g, 3g-3gs en er zat steeds ong. een jaar tussen.

heb zelf de Galaxy S2, bevalt erg goed! Alleen dat opladen elke dag... misschien die tip van die battery doctor app maar eens proberen.

heb zelf de Galaxy S2, bevalt erg goed! Alleen dat opladen elke dag... misschien die tip van die battery doctor app maar eens proberen.

elke dag opladen hoort gewoon bij een beetje smartphone, ik gebruik mn telefoon altijd als wekker en ligt gewoon elke nacht naast me op te laden. nog nooit een probleem gehad met de batterij dus

elke dag opladen hoort gewoon bij een beetje smartphone, ik gebruik mn telefoon altijd als wekker en ligt gewoon elke nacht naast me op te laden. nog nooit een probleem gehad met de batterij dus

@*Jurgen* wrote:heb zelf de Galaxy S2, bevalt erg goed! Alleen dat opladen elke dag... misschien die tip van die battery doctor app maar eens proberen.

De nieuwste firmware erop?

Ik heb direct de nieuwste firmware via Kies erop geknikkerd en dan heb je de volgende voordelen:

•Betere management van de kloksnelheid van de processor – batterijduur enorm verlengd!

•Sneller opladen – dus een kortere laadduur: altijd handig

•Bij sommigen lijkt het toestel minder warmte te produceren

•Meer werk geheugen vrij na opstarten

•De S2 start (nog) sneller op – en sluit sneller af

•Betere automatische aanpassing van de helderheid van het scherm – misschien met als resultaat dat het scherm ook energiezuiniger is

•Lockscreen wallpaper bug fix (kan nu ook gewone wallpaper selecteren)

•De camera zou verbeterd zijn, zoals betere (of andere) autofocus, en camera app onthoudt laatst gebruikte modus

•Pagina nummers zichtbaar bij het scrollen tussen tabbladen

•Swype kan meerdere talen gebruiken

•VLingo kan nu direct tekst invoeren in de normal SMS clïent

•Een aantal nieuwe ikoontjes

•GPS fix gaat nu sneller, en zou nauwkeuriger zijn

•Berichtenskins kunnen nu niet meer veranderd worden

En voor de rest moet je in je startscherm gewoon de taskmanager als widget instellen, dan kun je precies zien welke processen er lopen en je batterij drainen.

@*Jurgen* wrote:heb zelf de Galaxy S2, bevalt erg goed! Alleen dat opladen elke dag... misschien die tip van die battery doctor app maar eens proberen.

De nieuwste firmware erop?

Ik heb direct de nieuwste firmware via Kies erop geknikkerd en dan heb je de volgende voordelen:

•Betere management van de kloksnelheid van de processor – batterijduur enorm verlengd!

•Sneller opladen – dus een kortere laadduur: altijd handig

•Bij sommigen lijkt het toestel minder warmte te produceren

•Meer werk geheugen vrij na opstarten

•De S2 start (nog) sneller op – en sluit sneller af

•Betere automatische aanpassing van de helderheid van het scherm – misschien met als resultaat dat het scherm ook energiezuiniger is

•Lockscreen wallpaper bug fix (kan nu ook gewone wallpaper selecteren)

•De camera zou verbeterd zijn, zoals betere (of andere) autofocus, en camera app onthoudt laatst gebruikte modus

•Pagina nummers zichtbaar bij het scrollen tussen tabbladen

•Swype kan meerdere talen gebruiken

•VLingo kan nu direct tekst invoeren in de normal SMS clïent

•Een aantal nieuwe ikoontjes

•GPS fix gaat nu sneller, en zou nauwkeuriger zijn

•Berichtenskins kunnen nu niet meer veranderd worden

En voor de rest moet je in je startscherm gewoon de taskmanager als widget instellen, dan kun je precies zien welke processen er lopen en je batterij drainen.

hoop reacties :thumb

iphone 4 heb ik een beetje mee geprobeerd van een collega

maatje van me krijgt zaterdag zn galaxy dus na t weekend maar es kijken wat ik doe haha

hoop reacties :thumb

iphone 4 heb ik een beetje mee geprobeerd van een collega

maatje van me krijgt zaterdag zn galaxy dus na t weekend maar es kijken wat ik doe haha

Terug
Naar boven