• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Samsung Galaxy S3 wil niet inloggen

InjectTheVenom

Woont hier bijna
Heb afgelopen weekend een Samsung Galaxy S3 mogen kiezen bij de verlenging van mijn abbonnement alleen wanneer ik daarmee hier op het forum in wil loggen gebeurt er niets en keer hij naar het inlognaam/wachtwoord scherm terug, waar kan dit aan liggen of is het forum mobiel alleen bereikbaar via een app?

maar via WiFi inloggen lukt ook niet? :hmmz

tja dan houd het voor mij ook op qua indeeen, sorry. Heb je er ook last vanop andere fora of webshops?

Heb ik ook wel eens last van...en dan ineens doet ie t wel. Heb een verhouding gezien in het inloggen via mobiel netwerk of WiFi. T lukt me bv wel met een WiFi netwerk. Selecteer dan wel de optie 'log mij aut. in'

Greetz Emiel

Probeer het eens met een andere browser chrome bijvoorbeeld.

Bij mij doet hij het dan wel.

Of gewoon tapatalk gebruiken werkt perfect.

Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk

Ok hoe het precies in elkaar zit geen idee dus als iemand het me uit kan leggen dan graag, maar eigenwijs en koppig als ik ben heb ik net naar werkbare omwegen gezocht om toch op de gewone manier in te kunnen loggen en na bij de forumregels op accepteren geklikt te hebben kan ik nu ineens wel mobiel inloggen en dit bericht typen?

Ik heb hier ook last van met een Xperia S. Zeer irritant. Kan nooit een bericht plaatsen op de telefoon :(

Misschien toch maar eens tapatalk proberen (3€) ? :jerry

Blackmart :jerry

Vind Tapatalk alleen minder "mooi" dan de browser versie. En t is meer wennen...

Weigering bestaat nog steeds, de inlognaam en wachtwoord velden zijn trouwens ook geel gekleurd. Wel opvallend dat het pas gebeurd is toen ik hier duidelijk had gemaakt geen tapatalk te zullen installeren.

ik heb er ook wel eens last van, komt meestal bij mij doordat ik op 3g en Wifi zit waardoor je er elk keer wordt uitgeknikkerd.

Je kan Tapatalk gebruiken en anders Wifi of mobiele data verbinding uitzetten, dan zou het inloggen wel moeten werken :)

Nogmaals, Tapatalk komt er gewoon niet. Wifi stond al geruime tijd uit en hoe moet ik zonder mobiele data verbinding op internet kunnen komen?

Terug
Naar boven