• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Schade aan de Vectra C

Bakkum

Post weinig
Rijd ik laatst naar mijn werk op de A4 zit er een auto te drukken. Daar mag je 100km/h dus ik de CC op 100 maar ik had geen mogelijkheid om naar rechts te gaan. Dus tik x de rem in om te laten weten dat hij irritant is. Gaat die gast zijn grote licht opzetten. Dus weer x op de rem. Blijft hij drukken. Tot hij een gaatje zag en hem rechts in ging halen. Naast mij gooit hij het stuur naar links en BAM.. ZO in de zij. Kon nog net voorkomen dat de auto de vangrail in vloog. Dus ik erachter aan. Rijd ik naast hem zei hij dat ik hem afsneed. Net zo gek. Maar eerste beste afslag vluchte hij weg. Dus ik politie bellen. Morgen schade rapport opmaken en dinsdag aangifte doen bij de politie. Moet allemaal niet gekker worden. Aggressie in het verkeerd.

:o

dat zijn amerikaanse praktijken!

hoop voor je dat je het kenteken hebt en ongeveer weet hoe diegene eruit ziet.

succes met de afhandeling:thumbup

:o

dat zijn amerikaanse praktijken!

hoop voor je dat je het kenteken hebt en ongeveer weet hoe diegene eruit ziet.

succes met de afhandeling:thumbup

door rijden na aanrijding is zijn 2e fout al dus.

hopelijk heb je kent.

dan komen ze hem wel ff opzoeken.

su6 met de afhandeling.

door rijden na aanrijding is zijn 2e fout al dus.

hopelijk heb je kent.

dan komen ze hem wel ff opzoeken.

su6 met de afhandeling.

origineel gepost door Bakkum

Rijd ik laatst naar mijn werk op de A4 zit er een auto te drukken. Daar mag je 100km/h dus ik de CC op 100 maar ik had geen mogelijkheid om naar rechts te gaan. Dus tik x de rem in om te laten weten dat hij irritant is. Gaat die gast zijn grote licht opzetten. Dus weer x op de rem. Blijft hij drukken. Tot hij een gaatje zag en hem rechts in ging halen. Naast mij gooit hij het stuur naar links en BAM.. ZO in de zij. Kon nog net voorkomen dat de auto de vangrail in vloog. Dus ik erachter aan. Rijd ik naast hem zei hij dat ik hem afsneed. Net zo gek. Maar eerste beste afslag vluchte hij weg. Dus ik politie bellen. Morgen schade rapport opmaken en dinsdag aangifte doen bij de politie. Moet allemaal niet gekker worden. Aggressie in het verkeer.

Agressie in het verkeer is niet goed.

Maar als ik jou was zou ik de volgende keer toch niet je rem aantikken, dit is zeer waarschijnlijk de reden zijn geweest dat hij pislink werd, je rechts inhaalt en zijn stuur heeft omgegegooit naar links met alle schade gevolgen van dien.

ik praat zijn gedrag niet goed, want zulke mensen mogen van mij hun rijbewijs kwijtraken.

Maar zulke dingen zijn het niet waard kwa schade en bij jezelf ( je word er 9 van de 10 keer niet beter van) en ik heb zelfs wel eens leipere dingen zien gebeuren, van mensen die een pistool trekken.

in ieder geval succes met de afhandeling!

Rijd ik laatst naar mijn werk op de A4 zit er een auto te drukken. Daar mag je 100km/h dus ik de CC op 100 maar ik had geen mogelijkheid om naar rechts te gaan. Dus tik x de rem in om te laten weten dat hij irritant is. Gaat die gast zijn grote licht opzetten. Dus weer x op de rem. Blijft hij drukken. Tot hij een gaatje zag en hem rechts in ging halen. Naast mij gooit hij het stuur naar links en BAM.. ZO in de zij. Kon nog net voorkomen dat de auto de vangrail in vloog. Dus ik erachter aan. Rijd ik naast hem zei hij dat ik hem afsneed. Net zo gek. Maar eerste beste afslag vluchte hij weg. Dus ik politie bellen. Morgen schade rapport opmaken en dinsdag aangifte doen bij de politie. Moet allemaal niet gekker worden. Aggressie in het verkeer.

Maar als ik jou was zou ik de volgende keer toch niet je rem aantikken, dit is zeer waarschijnlijk de reden zijn geweest dat hij pislink werd, je rechts inhaalt en zijn stuur heeft omgegegooit naar links met alle schade gevolgen van dien.

ik praat zijn gedrag niet goed, want zulke mensen mogen van mij hun rijbewijs kwijtraken.

Maar zulke dingen zijn het niet waard kwa schade en bij jezelf ( je word er 9 van de 10 keer niet beter van) en ik heb zelfs wel eens leipere dingen zien gebeuren, van mensen die een pistool trekken.

nou een pistool in het dashbord kastje.

zou op zich niet een verkeerd idee.

er zijn soms mense bij.

maar ja geweld los je niet op met geweld.

wordt het hier straks klein amerika.

nou een pistool in het dashbord kastje.

zou op zich niet een verkeerd idee.

er zijn soms mense bij.

maar ja geweld los je niet op met geweld.

wordt het hier straks klein amerika.

Vandaag aangifte kunnen doen. Kenteken is doorgegeven.

Na zo'n actie met die snelheid zijn mr de agent is een poging tot doodslag.

Schade aan mijn auto ligt globaal tussen de 700 á 800euro. Ziet het er niet aan af maar toch. Zijn weer extra knaken die niet iedereen zo maar heeft liggen of kwijt wil.

De rem aantikken versta ik onder dat de remlichten gaan branden. Niet in de ankers. Ja dit kan aggressie opwekken maar bumperkleven en met grootlichten rijden ook.

Hoop hier snel bericht van te krijgen.

Vandaag aangifte kunnen doen. Kenteken is doorgegeven.

Na zo'n actie met die snelheid zijn mr de agent is een poging tot doodslag.

Schade aan mijn auto ligt globaal tussen de 700 á 800euro. Ziet het er niet aan af maar toch. Zijn weer extra knaken die niet iedereen zo maar heeft liggen of kwijt wil.

De rem aantikken versta ik onder dat de remlichten gaan branden. Niet in de ankers. Ja dit kan aggressie opwekken maar bumperkleven en met grootlichten rijden ook.

Hoop hier snel bericht van te krijgen.

origineel gepost door *Hakkie*

Helemaal 1.000 % mee eens. Hoop dat iedereen hier iets van leert...

Als heel Nederland er zo over zou denken:)

origineel gepost door *Hakkie*

Helemaal 1.000 % mee eens. Hoop dat iedereen hier iets van leert...

Als heel Nederland er zo over zou denken:)

.........Wat een idioot

Hoe kan je nou zo nijdig worden dat je besluit iemand te rammen op de snelweg?

Ik hoop dat hij voor doodslag berecht wordt

(en de zwaarste straf mogelijk opgelegd krijgt)

Succes met de afwikkeling

.........Wat een idioot

Hoe kan je nou zo nijdig worden dat je besluit iemand te rammen op de snelweg?

Ik hoop dat hij voor doodslag berecht wordt

(en de zwaarste straf mogelijk opgelegd krijgt)

Succes met de afwikkeling

dit heeft mn collega ook gehad met zn Astra f op de a28 thv Amersfoort. die begon te tollen en draaide zn hele Astra total loss.

vervolgens gaat ie aangifte doen staan die klootzakken (weer es niet van NL afkomst) aangifte te doen tegen hem:o

ongelooflijk. dat onderzoek loopt nog geloof ik

dit heeft mn collega ook gehad met zn Astra f op de a28 thv Amersfoort. die begon te tollen en draaide zn hele Astra total loss.

vervolgens gaat ie aangifte doen staan die klootzakken (weer es niet van NL afkomst) aangifte te doen tegen hem:o

ongelooflijk. dat onderzoek loopt nog geloof ik

Terug
Naar boven