• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Schade aan mijn Astra G

Vanacht heeft iemand een deuk in mijn auto veroorzaakt.

Is er iemand die een goedkoop adresje voor me heeft of het eventueel zelf kan doen?

Hierbij een foto van de schade
image.jpg

pff klote is dat heb ook zo een klein deukje als je een goedkoop adres weet hoor ik het ook graag !

succes ermee

misschien kan je zelf nog proberen om de deuk naar buiten te duwen,of zachtjes tikken met een plastiek hamer ,vanaf de binnenkant

Mogelijk kun je dit laten restylen. Dan gaan ze met lepels vanuit de binnenkant de deuk eruit drukken.

Wellicht kan dat zelfs met deze 'forse' deuk nog wel! Is de lak nog wel volledig intact, of is deze gebroken?

Zie marktplaats voor restylers. Sommige komen nog aan huis ook :thumbup

Sterke ermee! Ik weet precies hoe je je voelt.

Proberen te laten restylen inderdaad dit is uitdeuken zonder spuiten het is wel belangrijk dat de lak niet gebarsten is !!!

Mijn persoonlijke ervaring is met JD repair in Stellendam zij hebben voor mij al bij diverse auto's de deuken eruit gehaald en je ziet er dan niets meer van!!

het is te ver van me vandaan sorry ik ben namelijk allround schadehersteller kortom 1eschadehersteller en 1e autospuiter

als de re-styler t niet aankan haal je je zijbekleding eraf en met een recht blokje hout (groter al de deuk)in de nek leggen van t profiellijn van je auto en ga dr zachtjes druk op zetten heb je kans dat hij plopt

@ Harry; dat slaat toch werkelijk nergens op? Technologie hedendaags is wel wat verder als een pot plamuur en verf..

Ben benieuwd met het restylen! Foto's hè, haha! Before - during - after :thumbup

Ik weet ook hoe jij je voelt

Ik heb 3 mega diepe krassen gekregen door zoon .............

Werd wakker en trof een mega diepe kras over me hele zei kant van mijn auto

Dacht misschien dronke lui (laten spuiten )

Enkele dagen later liep ik naar mijn achterkant van mijn auto

Diepe kras op mijn kofferbak getrokken

Enkele dagen daarop op mijn motorkap alles met een schroevendraaier bewerkt zo diep

Iemand had op mijb gemumd....

@marijnl1988 wrote:Ik weet ook hoe jij je voelt

Ik heb 3 mega diepe krassen gekregen door zoon .............

Werd wakker en trof een mega diepe kras over me hele zei kant van mijn auto

Dacht misschien dronke lui (laten spuiten )

Enkele dagen later liep ik naar mijn achterkant van mijn auto

Diepe kras op mijn kofferbak getrokken

Enkele dagen daarop op mijn motorkap alles met een schroevendraaier bewerkt zo diep

Iemand had op mijb gemumd....

Zo'n gast zou ik echt niet willen tegen komen... Bij is het ook gebeurt over de hele zijkant, op foto's niet te zijn wel met het oog.

Vandaag langsgeweest bij een restyler uit mijn buurt.

Na ongeveer 1 uur werk is er van de deuk niks meer te zien, ook heeft hij nog een klein ander deukje eruit gehaald.

Ik was alles bij elkaar 100 euro kwijt.

Bedankt voor jullie reacties en ik kan weer genieten van mn Astra!

Terug
Naar boven