• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Schade C-tje, Update: terug van spuiter

Deperik

Post weleens wat
Vandaag reed ik met +/- 15km/u op een weggetje buitenaf, ik deed al extra rustig aan, maar ineens begin ik te glijden en wel recht op een dikke eik, sturen en rem los mocht niet baten. :o

Resultaat:

- kapotte koplamp

- kapot knipperlicht

- kromme bumper

- spatbord naar de kloten

- motorkap krom

En dit alles met +/- 15km/u, flink balen en schelden dus.:swear

Mijn dag is verprutst....

Foto's:

p8300118.jpg

p8300117.jpg

p8300116.jpg

Bij deze zoek ik dus ook een koplamp (alleen glas is ook goed) en spatbord voor de linkerzijde. Misschien ook nog een motorkap, maar ik bekijk eerst ff of die nog te redden is.

Auw... Naar, man!

Die langzame schuivers zijn nog het rotst.

Dat je het al ziet aankomen maar niks helpt meer wat je kan doen.

Auw... Naar, man!

Die langzame schuivers zijn nog het rotst.

Dat je het al ziet aankomen maar niks helpt meer wat je kan doen.

Das vervelend! ik heb nog wel een koplamp+knipperlicht (heb 3 weken geleden bij jou die 4 bak opgehaald geloof ik)

Gr. Robin

Das vervelend! ik heb nog wel een koplamp+knipperlicht (heb 3 weken geleden bij jou die 4 bak opgehaald geloof ik)

Gr. Robin

Ja klopt, met dat corsatje ofnie?

Knipperlicht heb ik al, maar koplamp heb ik wel belang bij.(u2u)

Ja klopt, met dat corsatje ofnie?

Knipperlicht heb ik al, maar koplamp heb ik wel belang bij.(u2u)

Tja altijd mooi klote dit soort glijders...

Had gisteren m'n Coupé tegen een lantaarn aan gezet met 2km/h :P (maar wel de kracht van 't glijden) gelukkig bij mij niks te zien qua schade, maar lantaarn is wel zwart geschilderd nu :P En m'n auto is weer deels de originele kleur...

Maar denk dat je dit voorscherm nog wel kan redden met een goede hamer en wat tijd :) Wellicht dat iemand er 1tje heeft liggen waar je de hoek van kan afslijpen en hierop lassen... Scheelt je een compleet voorscherm spuiten...

Tja altijd mooi klote dit soort glijders...

Had gisteren m'n Coupé tegen een lantaarn aan gezet met 2km/h :P (maar wel de kracht van 't glijden) gelukkig bij mij niks te zien qua schade, maar lantaarn is wel zwart geschilderd nu :P En m'n auto is weer deels de originele kleur...

Maar denk dat je dit voorscherm nog wel kan redden met een goede hamer en wat tijd :) Wellicht dat iemand er 1tje heeft liggen waar je de hoek van kan afslijpen en hierop lassen... Scheelt je een compleet voorscherm spuiten...

Heb je dus wel geluk gehad, jammer van de verf, we betalen al genoeg belasting (of geen), dus lantaarnpalen verfen kun je beter aan de gemeente overlaten;)

Voorscherm is niet te repareren, de punt is geheel plat gedrukt en aan de onderkant (waar knipperlicht in zit) gescheurd. Lijkt misschien anders op de foto. (fototoestel van mijn ouders is niet helemaal goed, en die van mij ligt bij mijn vriendin;))

Ik denk dat ik eerst maar gewoon koplamp en nieuwe pinker erin zet, de bumper weer netjes klop.

En dan van't voorjaar het ding weer strak maak.

Sowieso winterbandjes opgehaald vandaag :angel

Heb je dus wel geluk gehad, jammer van de verf, we betalen al genoeg belasting (of geen), dus lantaarnpalen verfen kun je beter aan de gemeente overlaten;)

Voorscherm is niet te repareren, de punt is geheel plat gedrukt en aan de onderkant (waar knipperlicht in zit) gescheurd. Lijkt misschien anders op de foto. (fototoestel van mijn ouders is niet helemaal goed, en die van mij ligt bij mijn vriendin;))

Ik denk dat ik eerst maar gewoon koplamp en nieuwe pinker erin zet, de bumper weer netjes klop.

En dan van't voorjaar het ding weer strak maak.

Sowieso winterbandjes opgehaald vandaag :angel

Ohja en een paar zakken cement, of frontgewichten van de trekker voor in de kofferbak.

Toch niet helemaal ideale gewichtverdeling zo'n 2.0E:)

Ohja en een paar zakken cement, of frontgewichten van de trekker voor in de kofferbak.

Toch niet helemaal ideale gewichtverdeling zo'n 2.0E:)

Ah joh die front gewichten gewoon achter op de bumper :thumbup

Ik heb nog een kap liggen mocht dat nodig zijn u2u je maar :)

Ah joh die front gewichten gewoon achter op de bumper :thumbup

Ik heb nog een kap liggen mocht dat nodig zijn u2u je maar :)

Nee, was een gele 1.2N, helemaal overgespoten.

Vervolgens is blokje kapot gelopen, heel vreemd alleen de 2e en 3e drijfstanglagers hebben niet gesmeerd.

Toen maar besloten er een 2.0E met 5-bak in te leggen.

Terug
Naar boven