• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Schade Door sneeuw (Wie nog meer)

Denk dat ik me maar als eerste meld..

Van de week ben ik door het weg glijden tegen een sneeuwberg aangeklapt in hoogezand..

Gelukkig geen schade Dacht ik.

ben er gister avond vanuit drachten naar groningen achtergekomen, dat me spoiler lip van me voorbumper is afgebroken.

dus hele lip er maar afgehaald..:argue:fy1

mijn schade is van voor de sneeuw nog

reed iemand achterop

uur later begon het te sneeuwen

groet michel

mijn schade is van voor de sneeuw nog

reed iemand achterop

uur later begon het te sneeuwen

groet michel

ben paar dagen geleden ook door gegleden omdat me voorganger ineens op de rem ging, gelukkig heeft de astra maar een kusje gegeven aan de zafira wat ik had aangetikt.

ben paar dagen geleden ook door gegleden omdat me voorganger ineens op de rem ging, gelukkig heeft de astra maar een kusje gegeven aan de zafira wat ik had aangetikt.

[rquote=1823517&tid=139035&author=Senatorman]5 km/uur tegen een renault die ook 5km/uur ging. dus 10 km/uur[/rquote]

Helaas, maar je hebt niet de schade van een aanrijding die equivalent is aan die van een met 10km/h. Dit is een tijd terug weer is ontkracht by mythbusters.

Een auto die met 50 km/h tegen een muur rijdt, vervormd niet minder dan 2 auto's die met 50 tegen elkaar rijden.

(ofwel, je hebt dan niet de schade van een auto die met 100 tegen een stilstand object rijd).

[rquote=1823517&tid=139035&author=Senatorman]5 km/uur tegen een renault die ook 5km/uur ging. dus 10 km/uur[/rquote]

Helaas, maar je hebt niet de schade van een aanrijding die equivalent is aan die van een met 10km/h. Dit is een tijd terug weer is ontkracht by mythbusters.

Een auto die met 50 km/h tegen een muur rijdt, vervormd niet minder dan 2 auto's die met 50 tegen elkaar rijden.

(ofwel, je hebt dan niet de schade van een auto die met 100 tegen een stilstand object rijd).

Tot nu toe nog goed gegaan met de vectra, bewust rustig aan doen, soms niet harder dan 30 km/h , maar volgend jaar zorg ik wel dat er winterbanden opzitten, want dat is wel nodig in limburg;)

Tot nu toe nog goed gegaan met de vectra, bewust rustig aan doen, soms niet harder dan 30 km/h , maar volgend jaar zorg ik wel dat er winterbanden opzitten, want dat is wel nodig in limburg;)

30 is prima, maar niet op een kaarsrechte weg met enkel sneeuw.

dan kunnen 10kilometers ineens lang duren zeg...

Ijzel en ijsvorming is weer een ander verhaal.

Willem

30 is prima, maar niet op een kaarsrechte weg met enkel sneeuw.

dan kunnen 10kilometers ineens lang duren zeg...

Ijzel en ijsvorming is weer een ander verhaal.

Willem

[rquote=1823513&tid=139035&author=Senatorman]Hier ook doorgegeleden

063-800.jpg
[/rquote]

Snik kom je thuis tref je je vectra zo aan na een telefoontje van je man Uhhhh schat ik heb een ongelukje gehad:swear

Was niet eens zo hard maar door de gevoelstempratuur van -15 is de boel gewoon uit elkaar gespat

[rquote=1823513&tid=139035&author=Senatorman]Hier ook doorgegeleden

063-800.jpg
[/rquote]

Snik kom je thuis tref je je vectra zo aan na een telefoontje van je man Uhhhh schat ik heb een ongelukje gehad:swear

Was niet eens zo hard maar door de gevoelstempratuur van -15 is de boel gewoon uit elkaar gespat

Terug
Naar boven