• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Schade is weer hersteld.

Echt rot dat ze het meteen daarop gooien en niet wat willen meewerken bij de verzekering..

Was de auto wa+ verzekerd of gewoon wa?

Anders kan je misschien nog claimen dat je bril kapot viel of wat dan ook waar je die paar honderd euro extra mee kan krijgen.

als het schade bedrag hoger is dan de dagwaarde van je auto word ie inderdaad economisch totalloss verklaard.

Zo zwart wit werkt het niet altijd. Die dagprijs is soms echt bullshit. Zeker bij autos waar er niet veel meer van zijn kan je altijd nog via marktplaats ofzo aantonen dat ze meer waard zijn. Helaas is deze Astra G wel een dertien in een dozijn auto.. En daarom inderdaad weinig marge bij te lullen. :(

Ik kreeg iets van 7 jaar geleden bij een inbraak in mijn E-Kadett (wa+ verzekerd) alleen al 900 euro voor de sloten en het spuitwerk eromheen. En dan ook nog het geld voor versterker, speakers, radio, etc.. Dus het kan wel.. Het is maar net of je verzekering een beetje mee wil werken..

succes! en laat nog even weten wat je er aan gaat laten doen en hoeveel je dan wel krijgt van de verzekering. Oftewel wat zij de dagwaarde vinden. :thumb

Het is natuurlijk ook fijn als er iemand met verstand van zaken voor je wil bemiddelen met de verzekeringsmaatschappij: bijvoorbeeld je garagehouder die ook de schade mag herstellen. Die heeft natuurlijk veel vaker met dit bijltje gehakt en kan wellicht zaken opvoeren waar de dagwaarde van de auto enigzins door zou kunnen stijgen (hij heeft bijvoorbeeld een lage kilometerstand of een voor de betreffende auto exclusief accessoire.)

Binnenkort kan je beter niet meer verzekeren...

je verzekert toch je auto zodat als iemand je aanrijd de schade kosteloos word hersteld?

of je auto nu 2 ,20 , of 50 jaar oud is, ze moeten gewoon herstellen en de rekening betalen.

En anders gooi je het lekker op emotioneel letsel want de auto was van je overleden opa en nu ben je hem kwijt,

aanklagen die verzekering

Zo hehe na wat achter de vodde van de verz. van de tegenpartij gezeten te hebben. Eindelijk mijn geld binnen. 852 euries dat is waar ik recht op had volgens de verz want dagwaarde was 1152 De rest waarde 300.

Ongelooflijk maar waar. Bij het schade herstel bedrijf een prijs van 1150 kunnen afspreken. Maandag gaat ze er naartoe woensdag weer ophalen. Foto's volgen dan.

flink K..! Maar ikzelf heb het ook meegemaakt (3x!!!! na Reparatie!! ) de auto is heel snel economisch loss Terwijl de auto in technische staat Helemaal in orde is !! Mijn astra is er helaas ook 1 van die economisch loss is verklaart maar voor een mooie prijs tog de weg weer op kon ( heb er winst op gepakt! door een goede praat van mijn schade hersteller!) mijn astra is nu een aantal weken terug weer gespoten (4é x schade ) en hoop dat ze nou is weg blijven!

ook bij mij duurde het geld weken! maar mijn verzekering belde iedere dag naar de tegenpartij en dat zorgde ervoor dat er binnen 3 dagen een inspecteur was Etc.. alleen t geld duurde anderhalve maand en nog krijg ik er telefoontjes over....

ik hoop voor jou dat de astra er niks ernstigs aan over houd want na een schade gingen bij mijn astra alle lampjes branden en had ik een zoektocht van ze jewelste maar alles is nu ( ff afkloppen) bijna klaar op schokbrekers voor na en dan kan ook ik weer verder! :)

Wat een gedoe. Maar gelukkig word de Astra gemaakt. We zijn erg benieuwd naar de foto's natuurlijk. :thumb

Terug
Naar boven