CorsaB5drsX14XE
Post weinig
Goedenavond allen,
Helaas vanochtend 1 of andere %^$# met een C4 Picasso me Corsa in gejaagd terwijl ik voor het stoplicht stond.
Leasehok uiteraard (who cares), dit gaat lopen via ING Car Lease.
Samen formulier ingevuld, mijn verzekeraar, en ING ingelicht.
Wie heeft er onlangs zoiets meegemaakt, of is er handig mee, ik wil gewoon simpel gezegd het maximale eruit halen want t is alweer lekker kut genoeg, had net de achterkant laten fiksen!!
Schade betreft:
Achterklep, kleine deuk (lak weg), krasdeukcombi, vouw, dit alles aan de rechterzijde.
Sleepoogkapje gaat niet meer passen, want de bumper is onderaan gescheurd waar die in moet haken (achteraan)
(Type 2000 bumper)
Binnenpaneel in de kofferruimte stukkie naar binnen gevouwen.
Uitlaat klinkt niet friske's. (ver&%#3 uitlaat van 359,- einddemper alleen al... (is wel de std prijs maar toch:jerry))
Er komt een taxateur van ING.
Alvast bedankt, groetn'
Helaas vanochtend 1 of andere %^$# met een C4 Picasso me Corsa in gejaagd terwijl ik voor het stoplicht stond.
Leasehok uiteraard (who cares), dit gaat lopen via ING Car Lease.
Samen formulier ingevuld, mijn verzekeraar, en ING ingelicht.
Wie heeft er onlangs zoiets meegemaakt, of is er handig mee, ik wil gewoon simpel gezegd het maximale eruit halen want t is alweer lekker kut genoeg, had net de achterkant laten fiksen!!
Schade betreft:
Achterklep, kleine deuk (lak weg), krasdeukcombi, vouw, dit alles aan de rechterzijde.
Sleepoogkapje gaat niet meer passen, want de bumper is onderaan gescheurd waar die in moet haken (achteraan)
(Type 2000 bumper)
Binnenpaneel in de kofferruimte stukkie naar binnen gevouwen.
Uitlaat klinkt niet friske's. (ver&%#3 uitlaat van 359,- einddemper alleen al... (is wel de std prijs maar toch:jerry))
Er komt een taxateur van ING.
Alvast bedankt, groetn'