• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

schade zonder schuldige

de wit

Post vaak
Heeft iemand van mij het adres van de kabouters....

Dan ga ik vandaag nog even langs om een schadeformuliertje in te vullen..

toen ik vanmorgen opstond om naar m'n werk te gaan... was ingestapt en wilde in m'n spiegel kijken, stond deze scheef???

Kom op het werk aan, uitgestapt en toen zag ik het....:cry

IMAG0456.jpg

IMAG0457.jpg

IMAG0458.jpg

Het moesten wel kabouters zijn want van de daders ontbrak ieder spoor......

Schade is wel niet zo ernstig, maar toch....

als ik die schade zo zie dan heb ik toch sterk het vermoeden dat het door vandalen is gebeurd...

de ziet duidelijk op de sierlijst 2 knikken waar precies een voet tussen past...

of het moet een fietser ofzo zijn geweest. maar of het een auto is? ik denk het niet...

het gaat er niet om dat er schade aanzit; het gaat er meer om dat de dader niks achterlaat.

in ieder geval flink balen!:thumbdown

als ik die schade zo zie dan heb ik toch sterk het vermoeden dat het door vandalen is gebeurd...

de ziet duidelijk op de sierlijst 2 knikken waar precies een voet tussen past...

of het moet een fietser ofzo zijn geweest. maar of het een auto is? ik denk het niet...

het gaat er niet om dat er schade aanzit; het gaat er meer om dat de dader niks achterlaat.

in ieder geval flink balen!:thumbdown

Wel een grote kabouter als hij daar een deuk krijgt...

Mare zonder gekkigheid, dit is niet iets waar je opslag blij van word. Vind het altijd zo jammer dat we in Nederland tegenwoordig niets meer voor elkaar over hebben. Bijvoorbeeld even melden dat je iemands auto beschadigd hebt.

Wel een grote kabouter als hij daar een deuk krijgt...

Mare zonder gekkigheid, dit is niet iets waar je opslag blij van word. Vind het altijd zo jammer dat we in Nederland tegenwoordig niets meer voor elkaar over hebben. Bijvoorbeeld even melden dat je iemands auto beschadigd hebt.

GRRRR!:mad:

Enige wat hier duidelijkheid kan verschaffen is een cameraatje aan je hemeltje met een draaischijfje en bewegingsmelder (radar) die filmt in de richting van de beweging. Ik ken een man met een Mercedes die dat er in gebouwd heeft...

GRRRR!:mad:

Enige wat hier duidelijkheid kan verschaffen is een cameraatje aan je hemeltje met een draaischijfje en bewegingsmelder (radar) die filmt in de richting van de beweging. Ik ken een man met een Mercedes die dat er in gebouwd heeft...

Het is volgens mij wel een auto geweest, onder de sierstrip zit ook een vouw en die loopt nog 10 cm door op de deur.

Ik baal er wel van. Het is toch een kleine moeite om te melden dat je ergens tegenaan hebt gezeten, al was het per ongeluk. Daar is je verzekering toch voor....:(

Het is volgens mij wel een auto geweest, onder de sierstrip zit ook een vouw en die loopt nog 10 cm door op de deur.

Ik baal er wel van. Het is toch een kleine moeite om te melden dat je ergens tegenaan hebt gezeten, al was het per ongeluk. Daar is je verzekering toch voor....:(

dat is inderdaad kloten wat ze met jou auto hebben geflikt,maar om nu gelijk mij de schuld in de schoenen te schuiven vind ik minder leuk

misschien een idee om het onderwerp kabouter naar schade zonder schuldige te veranderen

bvd

gr kabouter

dat is inderdaad kloten wat ze met jou auto hebben geflikt,maar om nu gelijk mij de schuld in de schoenen te schuiven vind ik minder leuk

misschien een idee om het onderwerp kabouter naar schade zonder schuldige te veranderen

bvd

gr kabouter

Terug
Naar boven