rickyboy36
Lid
hallo allemaal, ik heb een schakelprobleem met mijn opel astra station 1.9tdci uit 2005. ongeveer een week geleden kon ik niet meer terugschakelen naar zijn 2 en 1. ik kwam er achter dat ik om hem in z,n 1 te zetten de versnelling in de achteruit moest zetten alleen bleek toen dat ik geen achteruit meer had. ben naar mijn garage gegaan en deze heeft toen onder de pook iets gedaan waardoor ik wel weer naar de achteruit kan schakelen en 1 2 3 4 maar niet meer naar 5 en 6
mijn garage heeft geen idee wat het kan zijn?? en de opeldealer had dit ook nog nooit meegemaakt??? heeft iemand van jullie een idee wat dit kan zijn en wat dit eventueel kan gaan kosten heb nl. 10weken geleden ook al koppelingsplaten/drukgroep/vliegwiel laten vervangen en heb niet zoveel zin in weer enorme kosten.
alvast enorm bedankt voor de reacties :wors
mvg. rick
mijn garage heeft geen idee wat het kan zijn?? en de opeldealer had dit ook nog nooit meegemaakt??? heeft iemand van jullie een idee wat dit kan zijn en wat dit eventueel kan gaan kosten heb nl. 10weken geleden ook al koppelingsplaten/drukgroep/vliegwiel laten vervangen en heb niet zoveel zin in weer enorme kosten.
alvast enorm bedankt voor de reacties :wors
mvg. rick