• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Schakelproblemen bij B1 GT/E 4Bak OPGELOST

opelmantagek

Post weleens wat
Sinds gister krijg ik hem bijna niet meer in de versnellingen geschakeld het lijkt wel of alles iets is opgeschoven meer naar rechts( de achteruit zit waar normaal de 1 zit en de 1 zit meer op de plaats waar normaal de 3 zit) ik moet ook echt roeren en zoeken om hem erin te krijgen en soms gaat dat met flink tandgeknars :???: waar zit hem dit in, is het nog te reveseren of moet ik een andere bak zoeken. wat zijn jullie adviezen en wie heeft er misschien nog een goede 4 bak liggen?

Mvg. Ben

Is er niet een motorsteun afgebroken, want dan zit het meeste ook niet al te recht meer :hmmz

mogelijk dat er wat los zit van je schakelstangen?

heb hier eventueel nog wel een 4 bak liggen :D

is niet van een gt/e maar dat mag de pret niet drukken, tis voor niks dus...

maar wel mooi eindje knallen haha. geluk met t gt/e-tje verder Ben.

:thumbup

ben je niet het clipje van de pook bevestiging verloren ???? als die eraf is dan loopt het asje van de pook eruit en dan schakeld hij ook vaag !

@ikdenman weet niet precies welk clipje je bedoeld maar is dit zichbaar aan de buitenkant van de bak?

@Ghanz mischien dat ik er wat mee kan voor onderdelen, zal eens kijken of ik hem morgen boven de put kan rijden, misschien dat ik dan wat kan zien?

het klipje is voor de borging ! als je de tunnelbak eruit haalt dan is het te zien , is het asje waar de pook mee aan de bak zit !

Zojuist even het middenconsole eruitgehaald om te kijken,voor zover ik kan kijken zit alles er nog aan. morgen maar eens onder de wagen kijken.

Terug
Naar boven