• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Schema 13 polige stekker Vectra B2

Bakker

Post weinig
ik zit met iets waar ik zelf niet echt uitkom.

ik heb alles volgens schema alleen 2 en 2 a niet want die zie ik niet op de stekker maar heb nu dus 2 draden over uit de kabelboom en 1 blauwe die op een klein blauw blokje zit die ernaast erin zit maar daar staan geen nummers op.

Bijgeleverde schema.

IMG_4357-1.jpg

hier zie je dat ik 2/54G nog over heb maar die word niet vermeld in de schema.

IMG_435512.jpg

En hier zie je heb blauw blokje met een blauw draadje eraan waar ik niet weer waar die heen moet. en de 2 overgebleven draden die uit de kabelboom komen een witte en een blauwe

IMG_4356.jpg

Nu heb ik lopen googlen en heb het 1 en ander gevonden dat de blauwe draad die uit de kabelboom komt op 2/54G hoort (volgens schema op 2 maar 2 word nergens vermeld op de stekker) maar kan nergens bevestiging vinden en grijs zal op 8 horen maar daar zit volgens de bijgeleverde schema zwart/rood

wel zie ik een 2 staan op het zwarte waar ik de schroef van 13 moet vast draaien

IMG_435512-1.jpg

dit betreft een originele kabel met plug die ik in de auto zo in kan pluggen. die ronde kan ik zo inpluggen in de auto alleen zit er ook een witte plug bij aan met een dikke rode draad en een rood/blauw draad deze kan ik nergens op aan sluiten in de kofferbak

zie foto

IMG_4358.jpg

Dus is er iemand die mij hier duidelijkheid in kan geven waar ik de draden op aan moet sluiten. ?

Terug
Naar boven