@harrymaas wrote:Brutale vraag wat kosten ze?? Als alle bedrading erin ligt toch monteren programmeren en klaar?? Waar haal jij de schema's vandaan want ik zoek ook iets zodat ik zelf schema's kan zoeken en bekijken. TIS via hier of marktplaats??? Hoe heb jij daar achter spanning gekregen voor je zonnescherm??? Met een originele schakelaar??? Ik heb nl net een nieuw topic aangeboord want ik ben ook op zoek naar een draad die ik via een originele schakelaar kan schakelen. Dan kan ik linksachter een draad van de trekhaak schakelen voor mijn paardentrailer.
Gr Harry
Hallo Harry,
Dan weet ik niet omdat ik ze geruild heb met wat onderdelen
, ik heb hem inmiddels gevraagd naar de prijs, maar heb nog geen bericht terug gehad.
Schema's word moeilijk, ik heb ze van mijn TIS, maar daar staat voor de Insignia lang niet zo veel in als van bijvoorbeeld de Vectra C.
De spanning komt bij mij vanaf de accu, omdat er geen zekeringkast achter in mijn Insignia zit
deze word door middel van een Relais geschakeld.
Voor de Schakelaar (puls) heb ik een universele gebruikt, deze heb ik in de bekerhouder gemaakt.
Groetjes, Joche
Gr Harry
Hallo Harry,
Dan weet ik niet omdat ik ze geruild heb met wat onderdelen
Schema's word moeilijk, ik heb ze van mijn TIS, maar daar staat voor de Insignia lang niet zo veel in als van bijvoorbeeld de Vectra C.
De spanning komt bij mij vanaf de accu, omdat er geen zekeringkast achter in mijn Insignia zit
Voor de Schakelaar (puls) heb ik een universele gebruikt, deze heb ik in de bekerhouder gemaakt.
Groetjes, Joche