• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Scherm in Vectra C vervangen

NeonnovA

Post weinig
Had de vraag ook in mijn topic gezet maar stel hem hier nog even.

Op dit moment zit er nog een 'zwart/oranje' scherm in de vectra, als het mogelijk is wil ik deze graag laten vervangen voor een kleur.

Weet iemand of dit makkelijk zelf te doen is en welke type kleurenscherm ik moet hebben?

Ter info: Er zit een navigatiesysteem in de vectra.

Je hebt nodig:

Kleurenscherm oftewel cid afgemeld via tech2 (eBay ca €250)

Rgb kabel van radio naar scherm (eBay ca €75)

Ander rooster tbv inbouw scherm (ik heb er nog 1 te koop)

Dus het is zekers mogelijk.

Greetz Roel met een I.

Je hebt nodig:

Kleurenscherm oftewel cid afgemeld via tech2 (eBay ca €250)

Rgb kabel van radio naar scherm (eBay ca €75)

Ander rooster tbv inbouw scherm (ik heb er nog 1 te koop)

Dus het is zekers mogelijk.

Greetz Roel met een I.

Auto staat nog bij de garage en dacht wat voorbereidend werk te doen.

Kan het dus niet exact vertellen, heb wel een foto van het systeem.

58TBHZ_5.jpg

Wellicht dat jullie het uit de foto kunnen halen, anders wordt het nog even wachten tot hij daadwerkelijk voor de deur staat.

Auto staat nog bij de garage en dacht wat voorbereidend werk te doen.

Kan het dus niet exact vertellen, heb wel een foto van het systeem.

58TBHZ_5.jpg

Wellicht dat jullie het uit de foto kunnen halen, anders wordt het nog even wachten tot hij daadwerkelijk voor de deur staat.

Heey, mooi Vec. Roel heeft een C1 rooster te koop. Jij hebt een C2. Ik heb een C1 met een C2 Rooster. Het pas wel, maar net niet mooi. Dus.... Als jij dat rooster van Roel koopt ( als je 40 biedt stuurt ie m vast wel op :D ) dan wisselen wij m gewoon om met onze roosters. Win win situatie. Dan heb jij een mooi passend C2 rooster en ik het oude C1 rooster van Roel.

Snap je t nog?...... :D

Groet

Eric.

Heey, mooi Vec. Roel heeft een C1 rooster te koop. Jij hebt een C2. Ik heb een C1 met een C2 Rooster. Het pas wel, maar net niet mooi. Dus.... Als jij dat rooster van Roel koopt ( als je 40 biedt stuurt ie m vast wel op :D ) dan wisselen wij m gewoon om met onze roosters. Win win situatie. Dan heb jij een mooi passend C2 rooster en ik het oude C1 rooster van Roel.

Snap je t nog?...... :D

Groet

Eric.

Ik wacht toch nog even met aanschaffen etc tot de auto daadwerkelijk binnen is (volg. donderdag), dan weet ik ook meteen welk type navigatie erin zit.

Mocht ik straks interesse hebben laat ik het wel weten. ;)

Ik wacht toch nog even met aanschaffen etc tot de auto daadwerkelijk binnen is (volg. donderdag), dan weet ik ook meteen welk type navigatie erin zit.

Mocht ik straks interesse hebben laat ik het wel weten. ;)

De kans is erg groot dat je een CD70 NAVI systeem in je Vectra hebt.

Ombouwen naar kleurenscherm kost je minimaal een eurootje of 400. Zoals eerder vermeld heb je een rgb-kabel, een rooster én een ander scherm nodig.

Ik heb hetzelfde ook onderzocht voor mijn Signum uit 2006, echter ik vind het een te ingrijpende mod.

GrtN!

STiGGEL

De kans is erg groot dat je een CD70 NAVI systeem in je Vectra hebt.

Ombouwen naar kleurenscherm kost je minimaal een eurootje of 400. Zoals eerder vermeld heb je een rgb-kabel, een rooster én een ander scherm nodig.

Ik heb hetzelfde ook onderzocht voor mijn Signum uit 2006, echter ik vind het een te ingrijpende mod.

GrtN!

STiGGEL

@stiggel wrote:De kans is erg groot dat je een CD70 NAVI systeem in je Vectra hebt.

GrtN!

STiGGEL

Dat klopt over het algemeen wel idd, maar ik had alle drie voor 250,00 ( gewoon via MP) dus goed zoeken en geduld hebben loont.

je oude scherm kan je voor 6 tientjes weer doorverkopen, dus dat ging er nog af bij mij..dus was voor 190 klaar..

Groet,

EriC

@stiggel wrote:De kans is erg groot dat je een CD70 NAVI systeem in je Vectra hebt.

GrtN!

STiGGEL

Dat klopt over het algemeen wel idd, maar ik had alle drie voor 250,00 ( gewoon via MP) dus goed zoeken en geduld hebben loont.

je oude scherm kan je voor 6 tientjes weer doorverkopen, dus dat ging er nog af bij mij..dus was voor 190 klaar..

Groet,

EriC

Thx voor de info.

Hou marktplaats en ebay wel in de gaten en laat weten als ik wat vind.

Zijn er nog andere handige website's waar CID's wel eens worden aangeboden?

Thx voor de info.

Hou marktplaats en ebay wel in de gaten en laat weten als ik wat vind.

Zijn er nog andere handige website's waar CID's wel eens worden aangeboden?

Die van marktplaats is een cid voor een vectra b. Heppie niks aan. Je moet gewoon eBay afwachten. Komen er vanzelf wel weer een paar in de verkoop.

Je kunt zekers naar het zuiden komen voor je inbouw. Houd er wel rekening mee dat je nieuwe scherm nog moet worden aangemeld met tech2.

Greetz Roel met een C.

Terug
Naar boven