• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

scheur in b-stijl

Ik heb hier ook de scheurtjes zitten.. (1994 B GSi)

Heb ze zelf bijgewerkt, goed geschuurd, dik gelakt met lakstiftje en vervolgens met blanke lak.

Dit alles was eigenlijk meer om de roest op die plekken tijdelijk een halt toe te roepen ;)

Was laatst bij de Opel dealer en daar zeiden ze dat het nog steeds een APK afkeur punt was. Die gasten willen dus gewoon werk hebben.

Was er eigenlijk naartoe gegaan omdat er vroeger plaatjes zouden zijn geweest die erachter gemonteerd werden, om het permanent te verhelpen. Wisten ze ook niets van :P

Was laatst bij de Opel dealer en daar zeiden ze dat het nog steeds een APK afkeur punt was. Die gasten willen dus gewoon werk hebben.

Was er eigenlijk naartoe gegaan omdat er vroeger plaatjes zouden zijn geweest die erachter gemonteerd werden, om het permanent te verhelpen. Wisten ze ook niets van :P

[rquote=1839258&tid=140264&author=DarkNL08]Klopt ja, de dealer keurt er wel op af (heb ik vernomen)

Echter een reguliere garage niet!![/rquote]

dan is de keurmeester bij die dealer niet op de hoogte van de wijzigen in het apk boek.

Tis geen afkeur meer. :angel

[rquote=1839258&tid=140264&author=DarkNL08]Klopt ja, de dealer keurt er wel op af (heb ik vernomen)

Echter een reguliere garage niet!![/rquote]

dan is de keurmeester bij die dealer niet op de hoogte van de wijzigen in het apk boek.

Tis geen afkeur meer. :angel

als iemand zn auto wordt afgekeurd op onzin dingen, dan mag diegene de rdw inschakelen. Er komt dan een steekproefcontroleur bij kijken. Maar dan moet de auto wel zijn afgemeld als afkeur.

Die B-stijl regel is al enige tijd geleden aangepast...

als iemand zn auto wordt afgekeurd op onzin dingen, dan mag diegene de rdw inschakelen. Er komt dan een steekproefcontroleur bij kijken. Maar dan moet de auto wel zijn afgemeld als afkeur.

Die B-stijl regel is al enige tijd geleden aangepast...

Ik heb ze niet die scheurtjes (99 er) maar af en toe met een drempel of holletje hoor je toch wel s wat gekraak

Ik heb ze niet die scheurtjes (99 er) maar af en toe met een drempel of holletje hoor je toch wel s wat gekraak

latere modellen hadden t minder dacht ik?

t stomme is, de corsa van mijn moeder heeft t weer niet, en dat is 1 van de 1ste, bouwjaar 93.

A corsa's hebben het soms ook, mijn A heeft t aan de bestuurderskant

latere modellen hadden t minder dacht ik?

t stomme is, de corsa van mijn moeder heeft t weer niet, en dat is 1 van de 1ste, bouwjaar 93.

A corsa's hebben het soms ook, mijn A heeft t aan de bestuurderskant

Onze corsa B heeft het ook, heb het ongeveer 1,5 jaar geleden hersteld, maar komt er een stukje boven toch zo weer. ;)

Onze corsa B heeft het ook, heb het ongeveer 1,5 jaar geleden hersteld, maar komt er een stukje boven toch zo weer. ;)

Terug
Naar boven