• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Schijven achter Corsa B

Ik ga natuurlijk gelijk na m'n werk naar de kerk. Ik begin m'n weekend met een bezoek aan de rastafari-kerk :jerry

Ze hebben weinig kans. De enige "kerk" die zich regelmatig meld loopt nog mank na die voet tussen de deur.:o

Ik ben een keer een heel gesprek aangegaan met die mensen. Begin over sex & drugs en ze zijn binnen een paar tellen de tuin weer uit :D

@ Dennis: Welke film?

origineel gepost door JFHSas

Ze hebben weinig kans. De enige "kerk" die zich regelmatig meld loopt nog mank na die voet tussen de deur.:o

gwoon vragen of ze ook sexboekjes verkopen zijn ze zo weg :jerry

origineel gepost door Dennis-Corsa-B

origineel gepost door Onderbroekie

ff handje helpe gozer :jerry

http://www.nlondertitels.com/

die heb ik al gehad en die ik zelf altijd gebruik heeft hem ook niet tis al een ouwe film he

gwn zonder ondertiteling kijke

blijf je engels ontwikkelen :thumbup

origineel gepost door PRObin

Ik ben een keer een heel gesprek aangegaan met die mensen. Begin over sex & drugs en ze zijn binnen een paar tellen de tuin weer uit :D

@ Dennis: Welke film?

last man standing van bruce willis

Alleen een beetje jammer als het een franse film is.

Is trouwens een tip van mij. Kijk de film "Cidade de deus (City of god)". Frans gesproken in de ghetto van Rio de Janeiro, echt een top film.

wordt lekker druk denk maar dat ik gta af ga sluiten :jerry

nou nog een paar leuke dames erbij en me nacht kan niet meer stuk glukkig heb ik 3 weken om uit te rusten :D

origineel gepost door PRObin

Alleen een beetje jammer als het een franse film is.

Is trouwens een tip van mij. Kijk de film "Cidade de deus (City of god)". Frans gesproken in de ghetto van Rio de Janeiro, echt een top film.

heb ik al gezien is een tijdje geleden op tv geweest :thumbup

die was niet in het frans

Nou ik heb vandaag (zondag) en maandag vrij. En daarna begint het feest weer. Kort weekend dus :swear

pfff ik verveel me nu al in de vakantie 3 weken al verstreken kolere sooi :hmmz

ja ik moet me dagen een beetje op maken de winter wissels beginnen weer in okt dus dan kan ik geen vrij krijgen :(

Terug
Naar boven