• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Schijven achter Corsa B

origineel gepost door Onderbroekie

wahahaah dat is wel waar maar achh :jerry

hoes met je filmpje ahah

pas 24:03 min gekeken :jerry

nog iets meer dan een uur duurt die nog :D

ach ben een vrolijk persoon hou van praten :jerry

Ik ga wat te ete scorre dan pitten, spreek je over paar uurtjes wel :thumbup

Kijkzen en slaapze :P

ach ben een vrolijk persoon hou van lullen :jerry

Ik ga wat te ete scorre dan pitten, spreek je over paar uurtjes wel :thumbup

Kijkzen en slaapze :P

aha je bent homo :jerry

eten voor het slapen gaan :hmmz

smerige klootzak ben totaal geen homo :jerry

heb honger man :angel

je hoeft je niet te schamen hoor we leven in het jaar 2009

en was maar grapje het kwam ineens in me op

eetse

Hahaha, gaat lekker zo :D. Ik was ff buiten een kijkje nemen, begint het gewoon te regenen hier :o.

Maar je zei het zelf hoor Onderbroekie.

:jerry

Ik moet werken tot 06:30, dus ik moet juist niet slapen :D. Heb ook wel werk, maar even tussendoor een postje plaatsen moet kunnen :P

origineel gepost door Dennis-Corsa-B

origineel gepost door JFHSas

Ben benieuwd of OP hier iets aan heeft gehad:D maar ik ben ff weg. Vakantie/vrije dagen/verveling, wat is dat?

OP wie is OP :hmmz

OP= Original Poster met een vraagje over remschijven:o

Oh ik vind het absoluut niet erg hoor. Een beetje gezelligheid is ook wel leuk :).

Daarbij heb ik in de eerste posts al bruikbare informatie gevonden. Ik denk gewoon dat ik m'n as inruil voor een geprepareerde as. Moet dan wel nog 200 euro bijleggen, maar dan heb ik wel een zo goed als nieuwe as.

Ik wil alleen nog weten wat hier dan nog bij moet? Uiteraard schijven en klauwen, maar hoe zit het met de handrem en de slangen? Moet er nog iets met (hoofd?)remcilinders of zoiets gedaan worden?

PS. Eindelijk thuis na de nachtdienst, weekend :afro:afro

origineel gepost door Ted-Jan

jaja je hebt gelijk PRobin hij zegt het zelf al ja:D:D

en moeten jullie niet slapen?:p

hmmmmm ik weet niet aan wat jij denkt maar ik bedoel dat ik van praten hou. vaag dat sommige mense weer zo denken.

origineel gepost door PRObin

Hahaha, gaat lekker zo :D. Ik was ff buiten een kijkje nemen, begint het gewoon te regenen hier :o.

niet op dat gebied totaal niet ! weet niet waaran je denkt midde in de n8 lol maar ik geloof dat er wat los zit boven in de kamer haha :P :jerry

niet op dat gebied totaal niet ! weet niet waaran je denkt midde in de n8 lol maar ik geloof dat er wat los zit boven in de kamer haha :P :jerry

hey piemel likker :jerry:jerry

geintje zal niet meer zeggen anders gaat iedereen meedoen :jerry

Oh ik vind het absoluut niet erg hoor. Een beetje gezelligheid is ook wel leuk :).

Daarbij heb ik in de eerste posts al bruikbare informatie gevonden. Ik denk gewoon dat ik m'n as inruil voor een geprepareerde as. Moet dan wel nog 200 euro bijleggen, maar dan heb ik wel een zo goed als nieuwe as.

Ik wil alleen nog weten wat hier dan nog bij moet? Uiteraard schijven en klauwen, maar hoe zit het met de handrem en de slangen? Moet er nog iets met (hoofd?)remcilinders of zoiets gedaan worden?

PS. Eindelijk thuis na de nachtdienst, weekend :afro:afro

maare als je ff een heel stuk trug leest ergens in begin ik heb al verteld wat je nodig hebt en de kosten ik weet wel wat adressjes en als je een andere as bij doncarbon ga halen wat je volgens mij van plan bent want dat was mijn plan toen ook ben je nog meer geld kwijt

koop gwoon een extra as op de sloop verbouw die plaatje erop lassen en klaar een astra as op de sloop en hier op het forum staan er 2 tekoop dacht ik van een astra F dat kan ook

ik had de as van een astra G genomen omdat ik 5 gaats wil en als je hulp wil kan ik langs komen met auto kan je kijken hoe het zit valt best wel mee je moet alleen een brug hebben voor het mooie omdat je onder de auto moet wezen zo ff snel uitgelegt :vertag

ps: je bent zeker rond de 500 kwijt zeker meer als je de remdrukbegrenzers bij mathijssen koopt ik zou proberen om ze op de sloop te zoeken of iemand die ze voor je heeft hiero op het forum ik weet niet of honza ze as nog verkoopt die heeft er ook 1 tekoop een as volgens mij was die alleen niet compleet :hmmz

gekke henk :jerry

kan nauwlijks slape klote radio 1 of andere maloot draaid ff chris brown en dan nog op repeat :jerry

gekke henk :jerry

kan nauwlijks slape klote radio 1 of andere maloot draaid ff chris brown en dan nog op repeat :jerry

is dat de zoon van james brown

ik was 12 uur wkkr en heb de film niet meer afgekeken ik ben na me laatste post vanacht naarbed gegaan

Terug
Naar boven