• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Schijven achter Corsa B

ik heb 3 weken vrij anders slaap ik ook maar 5 uurtjes per dag ongeveer

vanmiddag me rijbewijs wezen verlengen volgende week ophalen krijg nou zo'n klein pasje :D

origineel gepost door Dennis-Corsa-B

ik heb 3 weken vrij anders slaap ik ook maar 5 uurtjes per dag ongeveer

vanmiddag me rijbewijs wezen verlengen volgende week ophalen krijg nou zo'n klein pasje :D

Als je zo bekijkt is 3 weken niks, vind ik dan :hmmz

ik ook zoiets als me school dan begint :jerry 5 tot 6 uurtjes

origineel gepost door mayhem

en remt dat een beetje?

ik moet zegge dat ik weinig merk maar staat wel leuk niet dat je het nu ziet maar strx als er andere wielen onder zitten zie je ze wel :thumbup

groot zijn ze wel groter dan org corsa b gsi die zijn voor 256mm en deze achter nu 261mm :jerry

Foto260.jpg

origineel gepost door Onderbroekie

Zo weer ff naar binnen, zie dat ik bruiner ben geworde zeg :o

je lijk wel een buitenlander :jerry

(niet racistisch bedoeld he ;) )

Haha ben een buitenlander :D

Surinaams afkomst :D

Ik kan tegen een grappen kale Dennis :thumbup :jerry

ik ben kaal ja ;)

ik heb buitenlandse collega's ook een surinamer kijk maar goed op de foto hier boven dan zie je me surinaamse collega :thumbup

en die ouwe man op de foto onder mijn auto is me pa die heb het meeste gedaan dat vind die leuk om tedoen :D

:D

Is toch leuk als je pa je mee helpt, ik zou dat geweldig vinden

gaat nog veel leuker worder als ik me corsa opnieuw ga opbouwen dan mag die weer helpen tog wel fijn als je pa verstand van auto's heeft en het ook leuk vind om te helpen hij helpt op het werkt soms ook is wel grappig hij heeft pas nog een auto gedaan op me werk omdat me collega ff wat anders moest doen hij de auto over genomen

trouwens ik vroeg me af hoe jij wist dat ik kaal ben ik stond net onder de does en toen schoot het me te binnen je hebt natuurlijk me foto's gezien van mijzelf :sleeping

origineel gepost door Dennis-Corsa-B

:D

Is toch leuk als je pa je mee helpt, ik zou dat geweldig vinden

gaat nog veel leuker worder als ik me corsa opnieuw ga opbouwen dan mag die weer helpen tog wel fijn als je pa verstand van auto's heeft en het ook leuk vind om te helpen hij helpt op het werkt soms ook is wel grappig hij heeft pas nog een auto gedaan op me werk omdat me collega ff wat anders moest doen hij de auto over genomen

trouwens ik vroeg me af hoe jij wist dat ik kaal ben ik stond net onder de does en toen schoot het me te binnen je hebt natuurlijk me foto's gezien van mijzelf :sleeping

Wahaha ik zag je fotos bij in de andere topic :jerry

Wanneer ga je de corsa opnieuw opbouwen dan :o

als ik uit de problemen ben dan sparen maar ga eerst op vakantie dan dus duurt nog ff :vertag

<<<< ik wil hem zoals me avatar hebben :wub

ziet er wel gaaf uit man!

komt goed man, als het nu niet kan, dan maar na een tijdje wanneer je echt goed in de kas hebt.

over een jaartje ongeveer dan ben ik wel bezig :hmmz

als er nix tussen komt :P

eerst auto erbij, dan vakantie, en dan verbouwen/afmaken

voorkant naar 5 gaats en wielen en in kleur spuiten valt best mee en wil graag een LET erin hebben :wub

:jerry

Ik ben benieuwd :thumbup

je ziet vanzelf wel tegen die tijd ;)

ben dan weer volop aanwezig op opelmeetings zoals vroeger :angel

neh zal wel los lopen zijn altijd wel mooiere maar dat kost gwoon erg veel geld het moet wel leuk blijven ik draag ook graag mooie kleren en heb het graag goed, ga niet elke dag een droge boterham mee naar me werk nemen hoor ;)

achja zo ben ik ook elke dag fris en clean naar school. altijd netjes. dus tja en kwa brood elke dag wat anders hea :P

hoes met cammen dan :P

achja zo ben ik ook elke dag fris en clean naar school. altijd netjes. dus tja en kwa brood elke dag wat anders hea :P

hoes met cammen dan :P

doe ik niet heb ik vanmiddag gedaan ;)

zit eigenlijk pitchblack te kijken (op me pc) maar ben ook moe en zit ook op internet doe alles te glijk denk dat ik zo ff ga roken en me bed op ga zoeken :sleeping

Terug
Naar boven