• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Schijven achter Corsa B

tis allemaal duur zat tis dat ik 4 en half jaar nix kan doen anders had ik al klaar geweest maja nog ff en dan kan ik weer verder met me plannen binnenkort ff langs m tech voor de voorkant na te laten kijken wat ik nodig heb voor 5 gaats aan de voorkant dan is dat ook klaar dan wielen eronder cali turbo eerst dan opc wielen 17 inch zoals me avatar dan weer sparen maar alles rustig aan heb geen haast tis voor mezelf niet speciaal voor de show op meetings ;)

ja heb zelf ook geen haast en alles is nu zo duur daarom lekker zo ff laten. wanneer de tijd rijp is dan ga ik aan de slag :angel

origineel gepost door Onderbroekie

ja heb zelf ook geen haast en alles is nu zo duur daarom lekker zo ff laten. wanneer de tijd rijp is dan ga ik aan de slag :angel

ik heb gelukkig het voordeel dat ik in een autogarage werk en een vader heb die het ook leuk vind om te helpen king:

ja dan is het logisch dat je zuinig op de auto bent :thumbup

vandaar je naam :jerry

ja en natuurlijk niet te vergeten dat het natuurlijk wel een auto is waar ik elke dag in rijd het blijft wel een daily ;)

missn dat er ooit nog is een B cabrio bij komt omdat ik die ook zeer gaaf vind :wub

wat de toekomst je brengt moet je accepteren, als het even niet gaat gwn blijven door gaan. Tot dat het goed gaat. als je het neit kan dan kan het niet je hebt tenminste je best gedaan

origineel gepost door Onderbroekie

zo hebwel trek in een lekkere cocktail :P

nee geen Molotovcocktail :jerry

hahaha

ja ik zit aan de cola nee geen baco

tis 28 gr binnen

ja moet wat he anders gaat ze zeuren dat ik niks met der wil doen :jerry

buiten kan je neit staan en binnen kan je niet zitten wat is het nou :hmmz

gwn onder de douch de hele dag staan wahaha

ja ik denk jij bent met je meisie weg :hmmz :P

ik zit nu een groot stuk ijs te eten en moet zeggen tis koud aan je kiezen :sleeping

ja nix gevonden, maar je meisie wel blij samen ff er tussen uit ;)

origineel gepost door Dennis-Corsa-B

ja ik denk jij bent met je meisie weg :hmmz :P

ik zit nu een groot stuk ijs te eten en moet zeggen tis koud aan je kiezen :sleeping

ja nix gevonden, maar je meisie wel blij samen ff er tussen uit ;)

Whahahaha ik was ook weg maar ben al inmiddels home :thumbup

Was een geslaagde dagje ze was zeker blij ;) , alleen was te HEET in de stad niet normaal was wel lekker rustig.

Ze verkopen alleen maar rotzooi man:P

origineel gepost door Dennis-Corsa-B

ik was trouwens de was aan het opvouwen

en tv staat aan op veronica minority report ofzo iets

minority report met tom cruise :P

Terug
Naar boven