• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

schokdempers voor niet te krijgen ?

Koplampsproeier relais vectra b ook niet te krijgen.

@ ts kun je niet opel benelux bellen? Daar kunnen ze soms wel onderdelen ergens vandaan halen.

Erwin

Koplampsproeier relais vectra b ook niet te krijgen.

@ ts kun je niet opel benelux bellen? Daar kunnen ze soms wel onderdelen ergens vandaan halen.

Erwin

@Corsa_GSi wrote:Alles ouder dan 10 jaar flikkeren ze uit het normale magazijn assortiment :thumbdown

Sterker nog.... een dashboard strip van een vectra C2 hebben ze niet eens meer !! :swear

@Corsa_GSi wrote:Alles ouder dan 10 jaar flikkeren ze uit het normale magazijn assortiment :thumbdown

Sterker nog.... een dashboard strip van een vectra C2 hebben ze niet eens meer !! :swear

Is zo te zien gewoon te leveren door Brezan.

Althans hij staat op partscat, zal dan waarschijnlijk wel besteld moeten worden.

Is zo te zien gewoon te leveren door Brezan.

Althans hij staat op partscat, zal dan waarschijnlijk wel besteld moeten worden.

@speaker wrote:@Corsa_GSi wrote:Alles ouder dan 10 jaar flikkeren ze uit het normale magazijn assortiment :thumbdown

Welke heb je nodig dan?

Mijn VOD lijkt alles te kunnen leveren, zelfs een dashstrip uit een C1 :sleeping

Safe driving Jurgen

@speaker wrote:@Corsa_GSi wrote:Alles ouder dan 10 jaar flikkeren ze uit het normale magazijn assortiment :thumbdown

Welke heb je nodig dan?

Mijn VOD lijkt alles te kunnen leveren, zelfs een dashstrip uit een C1 :sleeping

Safe driving Jurgen

ik denk dat het heel erg veel willekeur is van de dealer de ene kan alles regelen en de ander ..stuurt je door naar de showroom daar staan de nieuwe auto,s .

ben met de vakantie met kappot motorblok komen te staan in Duitsland of ik heb het zo getroffen maar alle deallers hier kunnen daar een voorbeeld aan nemen maar ik denk dat ze niet zo service gericht willen werken hier in nederland .

daar was alles mogelijk en kon alles . 1 1/2 dag daar met de caravan op het erf gestaan tot de vervang auto er was hulde voor die mensen daar Opel dealer Sleusener in Lohmar net boven Frankfurt

wat een begrip en top behandeling daar.

ik zou hier niet weten over wie ik dat hier kan zeggen .

Bert

Bert

ik denk dat het heel erg veel willekeur is van de dealer de ene kan alles regelen en de ander ..stuurt je door naar de showroom daar staan de nieuwe auto,s .

ben met de vakantie met kappot motorblok komen te staan in Duitsland of ik heb het zo getroffen maar alle deallers hier kunnen daar een voorbeeld aan nemen maar ik denk dat ze niet zo service gericht willen werken hier in nederland .

daar was alles mogelijk en kon alles . 1 1/2 dag daar met de caravan op het erf gestaan tot de vervang auto er was hulde voor die mensen daar Opel dealer Sleusener in Lohmar net boven Frankfurt

wat een begrip en top behandeling daar.

ik zou hier niet weten over wie ik dat hier kan zeggen .

Bert

Bert

Ligt idd aan de wel willendheid van de dealer/personeel Bert.

En of ze het kunnen vinden in hun systeem.

Krijg ik hier van een nieuweling te horen dat het er niet meer is. Krijg ik een paar dagen later van een 'ouwe rot' te horen dat ie het zo kan bestellen.

Ligt idd aan de wel willendheid van de dealer/personeel Bert.

En of ze het kunnen vinden in hun systeem.

Krijg ik hier van een nieuweling te horen dat het er niet meer is. Krijg ik een paar dagen later van een 'ouwe rot' te horen dat ie het zo kan bestellen.

Terug
Naar boven