• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

schroefdraad carterstop plug dol !!

Famempeters

Post veel
ik als beun ben even bij de Vod in Hoofddorp geweest.

schroefdraad cartersop dol/verrot.

ik heb daar mijn probleem voorgelegd en gevraagd wat bij hun de oplossing was ,,was weer lachen :cry geen antwoord kon de auto wel laten staan en de oplossing zou let op 1 1/2 uur werk nieuwe olie zo rond de 180€ ex btw gaan kosten.

gevraagd wat ze daar dan voor gingen doen daar een helicol set met 25 helicols 80€ kost .

geschrokken reageerde hij inder daad dat het die oplossing werd en als dat niet lukte een overmaats draad met dop/stop er ingemaakt werd ..

ik heb hem maar in die waan gelaten ,,heb een midlock set opgehaald m14x1,5 word dan m15x1,5 ,,,let op eenruimer/ tap inkl 5 nieuwe carter pluggen met ringen voor 30€ hele gedoe is 20 min werk geweest.

dus mocht iemand dat probleem hebben het is zo simpel enn ik heb voor nu nog 4 auto,s materiaal .

was dus in totaal 30€ kwijt en nieuwe olie maar dat moest toch .

besparing 150€..en kom nou niet aan dat bij hun ook het licht moet branden had hij gezegd we draaien er even een overmaats tap door met een nieuwe stop koste 50€ had ik het laten doen maar geen antwoord en wel woekerprijs neerleggen , dat zegt denk ik genoeg ,SERVICE staat heel laag bij de VOD hoor ???op mischien een enkeling na zeg het ermaar bij voor de goede orde .

.Bert

Ja maar het licht moet ook branden daar.. :P (Misschien nog wel oude energie contracten met hoge voorschotten)

Ja maar het licht moet ook branden daar.. :P (Misschien nog wel oude energie contracten met hoge voorschotten)

Vroeger zat het in een houten kistje.

midlockset.jpg

dat is inderdaad het zetje en dan m14x1,5 naar m15x1,5 toe werkt top ..

en inderdaad een helicol los kost €3 van m14x1,5 (dacht ook ff laten zetten net een piercing )vandaar mijn vraag bij de Vod 3 é en een half uur werk had ik netjes gevonden maar niet geen antwoord geven en je MAG (gunst)hem laten staan en dan een bedrag noemen waar spontaan je broek van afzakt .

maar goed het is dus heel simpel op te lossen ..

dit is nu in een week of 6 de 3 e grote voor schut gaan van de Vod bij ons in Hoofddorp het lijkt wel of ze op dom heid uitgezocht zijn daar die 2 achter de balie ,,wel colegiaal hoor ze vallen elkaar niet af wat de een zegt of vind beaamd de ander.

boezemd erg veel vertrouwen maar je hebt ze nodig voor sommige onderdelen en zelfs dat is ???moeilijk .

Bert

hou op schij uit, ik heb ook gebeld naar die dealer in hoofddorp, ik had

bougie-kabels nodig voor mijn b1, meneer dat komt bijna niet meer voor

maar ik kan ze wel voor u bestellen, dit zou 3 a 4 dagen duuren pppffffff.

toen maar ff naar brezan gegaan in hoofddorp, daar kreeg ik ook nog korting,

kijk daar hou ik nou van. :D

brrrr helicoils.... Ben daar geen fan van. Als het weer los moet kan je vaak die helicoil weer opnieuw plaatsen.

Denk dat de Vod een nieuwe pan monteren wou?

Als de pan verder goed is volstaat optappen en een groter stopje er in prima...en goedkoop te doen :D

dat is inderdaad het zetje en dan m14x1,5 naar m15x1,5 toe werkt top ..

en inderdaad een helicol los kost €3 van m14x1,5 (dacht ook ff laten zetten net een piercing )vandaar mijn vraag bij de Vod 3 é en een half uur werk had ik netjes gevonden maar niet geen antwoord geven en je MAG (gunst)hem laten staan en dan een bedrag noemen waar spontaan je broek van afzakt .

maar goed het is dus heel simpel op te lossen ..

dit is nu in een week of 6 de 3 e grote voor schut gaan van de Vod bij ons in Hoofddorp het lijkt wel of ze op dom heid uitgezocht zijn daar die 2 achter de balie ,,wel colegiaal hoor ze vallen elkaar niet af wat de een zegt of vind beaamd de ander.

boezemd erg veel vertrouwen maar je hebt ze nodig voor sommige onderdelen en zelfs dat is ???moeilijk .

Bert

ik heb al een keer of 8 ververst na plaatsing van de helicoil.

de helicoil zit ook vast met een laspuntje.

Willem

hou op schij uit, ik heb ook gebeld naar die dealer in hoofddorp, ik had

bougie-kabels nodig voor mijn b1, meneer dat komt bijna niet meer voor

maar ik kan ze wel voor u bestellen, dit zou 3 a 4 dagen duuren pppffffff.

toen maar ff naar brezan gegaan in hoofddorp, daar kreeg ik ook nog korting,

kijk daar hou ik nou van. :D

Terug
Naar boven