• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

schroefset astra F

pipo

Post veel
binnekort gaat v-maxx zijn schroefsetlijn uitbreiden. er komen schroefsets op de markt voor astra f vectra a calibra kadett e en kadett d voor sommige auto s alleen maar voor en de andere voor en achter verstelbaar.

ze zijn nu bezig met testen op een astra en binnekort op een calibra

het systheem word ongeveer het zelfde als bij een peugeot of bmw e30.dus veer vervangen en schroefhuls plaatsen met veer.

verwacht wel dat de sets niet lager kunnen als -60-70 omdat je met een orginele poot ook nooit lager kunt dan -80max

dus geintereseerde blijf op de hoogte.info binnekort

over de prijs is nog niks bekent maar zal goedkoper zijn dan een veerpoot ombouw:vertag:P

origineel gepost door opelvssn

ben zeer benieuwd hans,

wacht ff de prijs af en als die goed is heb je eerste bestelling binne king:

zal denk ik tussen de peugeot en de bmw e30 in zitten:hmmz

maar als ik meer weet dan post ik het wel

@opelremco wrote:ben ook wel benieuwd.wil mn sedan ook wel verlagen.

nou ivm met het kostenplaatje van ontwikkeling zijn ze er vanaf gestapt en ze zouden wel bij de astra f kunnen maar bij een calibra en vectra zou je hem dan maar 4cm kunnen verlagen dus dat werd niks.

dus helaas geen vervolg er op

en word het toch zelf een schroefsetje bouwen en niks plug and play

voorkant aangepaste poten en de achterzijde schroefsetje van een corsa of astra g of zo

Ik zou graag ook mijn astra F gsi willen voorzien van een schroefset, jammer dat er geen vervolg op komt :cry

Is er misschien een andere optie? Wat Pipo zegt een zelfbouw schroefset, maar hoe bouw/maak je die?

Mvg,

@Laserlite wrote:Ik zou graag ook mijn astra F gsi willen voorzien van een schroefset, jammer dat er geen vervolg op komt :cry

Is er misschien een andere optie? Wat Pipo zegt een zelfbouw schroefset, maar hoe bouw/maak je die?

Mvg,

orginele poot ombouwen naar schroefset
1262541594_5_PL1P.jpeg

1262541297_5_h15r.jpeg

verlaging tot +--12

fotoke van piele
1283589894_5_SaM7.jpeg

En wat zou zoiets kosten? Mag ook via PM :D

En hoe zit het met je achterveren dan? wat wordt daaraan gedaan? (misschien een stomme vraag hoor)

@syl-astra wrote:ja ben ook wel benieuwd naar de prijs

en kunnen die veren ook een astra hebben met een v6 in het vooronder

mm ik weet niet wat het aan gewicht scheelt een 2.016v en een v6

maar ik verwacht dat dat geen probleem moet geven,want waar ik de schroefset van maak komt overeen met het gewicht van een astra en is ook verder nog gelevert met zwaardere motoren dus in mijn ogen geen probleem

Terug
Naar boven