• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Schroefset Corsa A

Heb onder de B corsa van m'n meissie TA Technics zitten,Leuk setje voor weing.Alleen vind ze het niet zo prettig rijden(ivm teveel drempels bij haar in de woonwijk en bij haar werk)

Nu hen ik weleens gelezen hier op het forum dat een setje van een B corsa ook onder een A corsa past.

Als je intresse hebt,mag je het voor een schappelijke prijs wel overnemen.

Heb onder de B corsa van m'n meissie TA Technics zitten,Leuk setje voor weing.Alleen vind ze het niet zo prettig rijden(ivm teveel drempels bij haar in de woonwijk en bij haar werk)

Nu hen ik weleens gelezen hier op het forum dat een setje van een B corsa ook onder een A corsa past.

Als je intresse hebt,mag je het voor een schappelijke prijs wel overnemen.

ja ik heb gehoord dat die set van een b minder door zakken op een a ivm minder gewicht van de a corsa ....

weet iemand wat die 8ter veren van Gaz kosten???

omdat ik onze tr graag recht wil hebben liggen

ja ik heb gehoord dat die set van een b minder door zakken op een a ivm minder gewicht van de a corsa ....

omdat ik onze tr graag recht wil hebben liggen

[rquote=1894127&tid=144611&author=opelpower89]ja ik heb gehoord dat die set van een b minder door zakken op een a ivm minder gewicht van de a corsa ....

omdat ik onze tr graag recht wil hebben liggen[/rquote]

dit klopt niet denk ik

sets zijn identiek

maar het kan door gewicht komen dat ie minder zakt

[rquote=1894127&tid=144611&author=opelpower89]ja ik heb gehoord dat die set van een b minder door zakken op een a ivm minder gewicht van de a corsa ....

omdat ik onze tr graag recht wil hebben liggen[/rquote]

dit klopt niet denk ik

sets zijn identiek

maar het kan door gewicht komen dat ie minder zakt

of je pakt een tigra set, die zakken achter verder ( bij de meeste in elk geval )

ikzelf rij met een Weitec set, past icm 2l homokineten, staat nu voor -110mm en heb nog 4cm over

of je pakt een tigra set, die zakken achter verder ( bij de meeste in elk geval )

ikzelf rij met een Weitec set, past icm 2l homokineten, staat nu voor -110mm en heb nog 4cm over

Terug
Naar boven