• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Schroefset Kadett D

60PZ

Post weinig
Geachte forumleden

ik ben in bezit van een kadett D en zit met iets!:vertag

Me kadett is uberlaag, voor vooral. Alleen achter zou ik hem eigelijk nog wel een cm of 2 lager willen zien. Alleen volgens mij heb ik al de laagste veren die verkrijgbaar zijn voor Kadett (rode).

Heeft iemand hier toevallig nog een schroefset liggen die te koop is? Of anders veren die -100mm zijn volgens mij heb ik -80mm

Mvg Roald

schroefset achter is niet leverbaar.... ik ben er ook al naar opzoek geweest.. Ik vond toen wel iemand die had ze speciaal laten maken.. bij H&R dacht ik... maar zo kant en klaar zijn ze niet te krijgen helaas !!

Edit: Wat wel kan !! E kadett schroefset achter.. maar dan moet je wel veerschotels van een E kadett aan de bodem lassen...

origineel gepost door GlennGSI

schroefset achter is niet leverbaar.... ik ben er ook al naar opzoek geweest.. Ik vond toen wel iemand die had ze speciaal laten maken.. bij H&R dacht ik... maar zo kant en klaar zijn ze niet te krijgen helaas !!

Edit: Wat wel kan !! E kadett schroefset achter.. maar dan moet je wel veerschotels van een E kadett aan de bodem lassen...

hmm ja en dat is weer pens werk lijkt me en me schotels zijn knetterhard dus zit ik liever niet aan:P Wat voor veren heb jij achter?

origineel gepost door 60PZ

hmm ja en dat is weer pens werk lijkt me en me schotels zijn knetterhard dus zit ik liever niet aan:P Wat voor veren heb jij achter?

Idd dat was ook mijn gedacht, als het ooit es nodig is komen ze wel deronder bij mij.

Ik heb ook gewoon -80 veren achter van V-maxx..

Zijn je schokdempers wel kort genoeg om nog dieper te kunnen zakken?

:hmmz

Verlagen doe je niet met je veren alleen, je moet ook de juiste (lengte) schokdempers hebben.

;)

origineel gepost door belgian.opel

Verlagen doe je niet met je veren alleen, je moet ook de juiste (lengte) schokdempers hebben.

;)

volgens mij maakt dit niks uit.. tis alleen dat je veren eronder vandaan rollen als je de auto opkrikt achter..

Misschien een heel dom antwoord, maar paste die van een golf 1 of 2 niet op een kadett? voor die is wel een schroefset beschikbaar voor op de achteras.

kon ook zijn dat dit voor een corsa was.

origineel gepost door Basgsi

Misschien een heel dom antwoord, maar paste die van een golf 1 of 2 niet op een kadett? voor die is wel een schroefset beschikbaar voor op de achteras.

kon ook zijn dat dit voor een corsa was.

kan idd.. net als wat Trabi heeft.. maar dan moet je de schokbreker torens verstevigen..

;)

volgens mij maakt dit niks uit.. tis alleen dat je veren eronder vandaan rollen als je de auto opkrikt achter..

Als je extreem korte veren monteert met te lange schokdempers, kunnen die volledig in zitten als je wagen op de grond staat.

Je verlaging wordt dan "begrensd" door je schokdempers. :vertag

;)

Als je extreem korte veren monteert met te lange schokdempers, kunnen die volledig in zitten als je wagen op de grond staat.

Je verlaging wordt dan "begrensd" door je schokdempers. :vertag

op die fiets.. dat zou idd kunnen. Denk alleen niet dat het hier het geval is... Tis wel iets om naar te kijken ! :)

origineel gepost door trabantman

Het is heel simpel je kunt gewoon niet lager....................

IMAG0367.jpg

Ik wel ?

Neem maar grotere wielen voorkant omlaag en je hebt hetzelfde...

En geloof mij je kan niet lager als 80mm... zonder echte aanpassingen

is 14'' 8J met 185/50 banden wel aardig.. wat Roald daar op zen D kadett achter heeft is ook 14''wel hogere banden.. maar als je het verschil bekijkt tussen de banden en schermen ligt die van mij lager.. Ik heb btw wel -80 veren eronder... dus waarom die van hem dan niet zo laag staat ? Ik denk dus dat ie -60 veren heeft..

is 14'' 8J met 185/50 banden wel aardig.. wat Roald daar op zen D kadett achter heeft is ook 14''wel hogere banden.. maar als je het verschil bekijkt tussen de banden en schermen ligt die van mij lager.. Ik heb btw wel -80 veren eronder... dus waarom die van hem dan niet zo laag staat ? Ik denk dus dat ie -60 veren heeft..

Verek Glenn die tigra's achter zijn zelfs 15"!! met een 195-50 erop en ik denk idd dat ik -60 heb in dat geval. DRINGEND OPZOEK NAAR -80!

Terug
Naar boven